Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رشیدی جهان دبیر علمی چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا درباره مسابقات جهانی علوم و اختراعات کره جنوبی ۲۰۱۹ اظهارداشت: این مسابقات با حضور بیش از ۱۳ کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۲ اکتبر و با حمایت علمی دانشگاه KIST که یکی از ۴۰ دانشگاه برتر دنیاست، در کره جنوبی برگزار شد.

وی افزود: در حاشیه این مسابقات مدال آوران جشنواره ملی ابن سینا در مسابقات جهانی اختراعات کره جنوبی ۲۰۱۹ با جناب شبستری سفیر ایران در این کشور دیدار و مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مقام‌ها و مدال‌های دانش آموزان افزود:  نسترن عابدی در گروه علوم اعصاب مدال طلا و جایزه ویژه سازمان دانشمندان جوان اندونزی، مانوشا کیوانی نژاد در گروه علوم پزشکی مدال طلا و آرشا نیک سا در گروه فیزیک نیز مدال طلا را کسب کردند.

دبیر علمی چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا ادامه داد: مبینا قنبری مدال برنز و جایزه ویژه Scorlabs و مرکز مخترعین جوان تونس و علیرضا قدیمی دیپلم افتخار و مدال ویژه گروه کامپیوتر را کسب کردند.

رشیدی جهان گفت: ارشیا محمد شفیعی و اعضای گروه مدال برنز گروه شیمی، علی داوری و اعضای گروه مدال برنز و رادین هادی و اعضای گروه دیپلم افتخار و مدال افتخاری مسابقه در گرایش شیمی را دریافت کردند.

چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا با حضور بیش از پنج هزار نفر از دانش آموزان، مربیان و مدیران مدارس سراسر کشور در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۹۸ در پردیس شمالی دانشگاه تهران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش و سازمان های علمی دیگر برگزار شد.

کد خبر 4756494 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا دانش آموزان المپیاد علمی اربعین 98 اربعین حسینی شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران نیروی انتظامی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شهر تهران قوه قضاییه بهزیستی کمیته امداد امام خمینی پیروز حناچی نجف اشرف سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علی سرگزی گفت: تعداد هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری صادق سوری هنرمند عکاس سیستان وبلوچستان به رتبه برتر عکاسی با موبایل دست یافت.
وی افزود: جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال بختیاری در تاریخ ۲۸ و ۲۹ فروردین برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در این رویداد ملی، صادق سوری با دو عکس و نازی ابراهیمی کتمجانی با یک عکس از استان ما در نمایشگاه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی