Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید ابزار از طریق اینترنت چند وقتی است که بسیار مرسوم شده و با توجه به تنوع اجناس بیشتر کارفرمایان ساختمانی و استادکارها ترجیح می‌دهند به‌جای صرف زمان و هزینه در مناطقی مانند میدان امام خمینی تا حسن‌آباد که بورس ابزارفروش ابزارآلات هست، تنها با چند کلیک وسیله موردنظر خود را از طریق اینترنت خریداری کنند و درب منزل و یا کارگاه آن را تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ابزار بلوط، در این‌ بین با توجه به شمار بسیار زیاد فروشگاه‌های اینترنتی انتخاب بهترین فروشگاه کمی سخت خواهد شد و به همین دلیل در این متن سعی داریم تا با یک ارزیابی به شما کمک کنیم تا بهترین فروشگاه اینترنتی خرید ابزار را انتخاب کنید.

خرید ابزار و تنوع محصولات و برندها

در بیشتر موارد کارگاه‌های ساختمانی بزرگ دارای انبار تجهیزات و ابزارهای مصرفی هستند که در طول کار استادکارها و کارگران با آن‌ها سروکار دارند و گاهی نیاز است که این موارد مصرفی به‌صورت ماهیانه و یا حتی هفتگی شارژ شود پس کارفرما و مسئول خرید به فروشگاهی نیاز دارند که تنوع محصولات بسیار زیادی داشته باشد و با تمام برندهای موجود در بازار ایران همکاری داشته باشد.

پس نکته اول در شناخت یک فروشگاه ابزار خوب داشتن تنوع بالای محصولات و استفاده از تمام برندهاست.

گارانتی و ضمانت فیزیکی محصولات

از آنجایی‌ که هنگام خرید ابزار از فروشگاه اینترنتی سلامت فیزیکی دستگاه تا قبل از رسیدن محصول به دست شما مشخص نیست، حتماً قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که آن فروشگاه از ضمانت فیزیکی کالا پشتیبان می‌کند و همچنین گارانتی محصولات نیز دارای اصالت اصل بودن کالا باشند.

در بین بررسی‌هایی که انجام‌ شده بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی دارای این ویژگی هستند اما یک فروشگاه با نام ابزار بلوط توجه را جلب کرد و دلیل آن ارائه ۳ ماه گارانتی ویژه این فروشگاه + گارانتی اصلی محصول بود که نشان از اصل بودن محصولات و ارزش دادن به مشتریان خود است.

ارسال رایگان

یکی از مهم‌ترین نکاتی که بیشتر خریداران در هنگام خرید به آن توجه می‌کنند ارسال رایگان اجناس خریداری‌ شده است. در تمام فروشگاه‌های بررسی‌ شده تمام آن‌ها ارسال رایگان را منوط به خرید بیش از سقف هزینه تعیین شده در نظر گرفته‌اند. به این صورت که به‌عنوان‌مثال با خرید بیش از ۱۵۰ یا ۲۰۰ هزار تومان ارسال رایگان به شما تعلق خواهد گرفت. پس قبل از خرید اگر می‌خواهید هزینه‌ای بابت ارسال پرداخت نکنید حتماً بررسی کنید که سقف خرید آن فروشگاه چقدر هست.

قیمت محصولات و تخفیف‌های روزانه

 اگر در بازار کمی قدم بزنید و از چندین مغازه قیمت محصول مورد نیاز خود را استعلام بگیرید، متوجه خواهید شد که قیمت‌های متفاوتی به شما اعلام خواهند کرد، همین موضوع در فروشگاه‌های اینترنتی نیز صدق می‌کند و بهتر است قبل از خرید حتماً قیمت‌ها را بررسی کنید. با توجه به متغیر بودن قیمت‌ها در این مورد نمی‌توان نظر دقیقی داد و معیاری جهت انتخاب بهترین فروشگاه خرید ابزار اعلام کرد اما توصیه‌ای که می‌توانم داشته باشم این است که اگر قیمت‌ها در حد خیلی کم باهم تفاوت داشت این مورد را در نظر نگیرید و دیگر ویژگی‌ها را در اولویت قرار دهید.

اما در مورد تخفیف‌ها روزانه بهتر است در سیستم خبرنامه فروشگاه‌ها عضو شوید تا از تخفیف‌های روزانه هر فروشگاهی به‌سرعت باخبر شوید.

پرداخت درب منزل

در بررسی‌های انجام‌شده تنها ۳ فروشگاه فروش ابزار از این ویژگی برخوردار می‌باشند که متأسفانه هر سه این فروشگاه‌ها فقط پرداخت درب منزل را برای استان تهران قرار داده‌اند و هنوز فکری برای شهرستان‌ها نکرده‌اند.

اما در کل اگر ساکن تهران هستید و امکان پرداخت اینترنتی ندارید می‌توانید هنگام سفارش این روش پرداخت را انتخاب کنید و با خیال راحت پس از دریافت و بررسی کالا پرداخت خود را انجام دهید.

جمع‌بندی

در این متن سعی کردیم نکاتی در رابطه با خرید ابزار از فروشگاه‌های اینترنتی مطرح کنیم که حتماً باید آن‌ها را در نظر بگیرید.

فرقی نمی‌کند که شما ابزارآلات برقی مانند دریل، فرز می‌خواهید و یا ابزاردستی مانند آچار، پیچ‌گوشتی، جعبه‌ابزار و ... کافی است نکاتی که در بالا گفته شد را در نظر بگیرید تا یک خرید خوب و با اطمینان داشته باشید. همان‌طور که گفتم این بررسی‌ها از ۱۰ فروشگاه اینترنتی برترین خرید ابزارآلات ساختمانی، تجهیزات کارگاهی و صنعتی صورت گرفته و اگر بخواهم بیشترین امتیاز را به فروشگاهی بدهم و آن را به شما معرفی کنم قطعاً فروشگاه ابزار بلوط خواهد بود پس لینک آن را در ادامه قرار می‌دهم تا شما نیز بررسی کنید.

بهترین فروشگاه اینترنتی خرید ابزار: https://abzarbaloot.com ابزار بلوط

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروشگاه اینترنتی خرید ابزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید اسماعیل علوی اظهار کرد: به منظور اصلاح و توسعه باغات از محل قانون بودجه 1401 مصوب آیین نامه اجرایی پرداخت یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی 19 باغدار شهرستان ساری برای دریافت 14 میلیارد و 526 میلیون ریال تسهیلات به بانک عامل معرفی شدند. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری افزود: 36 میلیارد و412  میلیون ریال تسهیلات کمک های فنی و اعتباری اصلاح و توسعهٔ 79 هکتار از باغات این شهرستان برای دریافت تسهیلات در کارگروه اعطای تسهیلات بررسی و تایید شد.  

 

وی با بیان اصلاح و احیای باغات درجه 2 با عملیات هرس، حذف و جایگزینی درختان فرسوده، تغذیه، افزایش ماده آلی خاک، اصلاح و بهبود سیستم آبیاری و مدیریت کشت باغ در دستورکار قرار دارد، گفت: طرح اصلاح، احیا، جایگزینی و توسعه باغات به منظور افزایش تولید محصولات باغی با حمایت مستقیم دولت میسر می شود.

 

این مسوول خاطرنشان کرد: با بهره گیری از این فرصت زمینه‌ای برای حفاظت از منابع طبیعی با مشارکت مردم، افزایش اشتغال و سطح تولید محصولات باغی نیز فراهم می شود. 

 

علوی اظهار کرد: شهرستان ساری دارای 26 هزار هکتار باغات مرکبات و سیاه ریشه است و نهال به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای تحول بخش باغبانی برای مقابله با تنش های محیطی، بیولوژیکی همواره مورد توجه باغداران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جادوی ویرایش تصاویر؛ قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید فتوشاپ معرفی شد
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!
  • معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • 5 تفاوت سیم و کابل برق چیست؟ | بررسی کامل به همراه معرفی فروشگاه معتبر خرید سیم و کابل برق
  • راه‌های تشخیص طلا یا سکه اصل از تقلبی | کسی که به او سکه تقلبی فروخته شده باید چه کند؟
  • معرفی کلاه کاسکت راپیدو
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت