Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامدی با بیان اینکه نوزادی در اتاق عمل بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک جابجا نشده است گفت: به علت عدم دقت مادران و پرستار مربوطه به دستنبد مشخصات، نوزادان هنگام تحویل به مادران، جابجا تحویل داده شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «شهرام حامدی فر» در گفت و گو با جمعی از اصحاب رسانه با اعلام این خبر اظهار کرد: ۲ نوزاد دختر در اتاق عمل جابجا نشدند و مشخصات دقیق آنها روی دستنبد قید شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک تصریح کرد: به علت عدم دقت مادران و پرستار مربوطه به دستنبد مشخصات، نوزادان هنگام تحویل به مادران، جابجا تحویل داده شده اند.

 

وی ادامه داد: پس از گذشت چندین ساعت مادران متوجه مشخصات شده و پیگیر موضوع شدند که به منظور اطمینان آزمایشات اولیه انجام شد و ازمایش دی ان ای هم در اهواز انجام می شود.

 

حامدی فر خاطرنشان کرد: جابجایی فقط در محیط بیمارستان بوده و هیچ نوزادی ترخیص نشده است و با توجه به حساسیت موضوع برای اطمینان آزمایش دی ان ای هم انجام خواهد شد.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد نماز جمعه خطبه نماز جمعه شیراز اربعین پیاده روی اربعین خطبه های نماز جمعه خراسان جنوبی اندیمشک نوزاد بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • (تصاویر) وضعیت نوزادی که از شکم مادر مرده‌اش متولد شد
  • آکنه نوزادی چیست؟
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک