Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بانوان هیئت البرز با بیان این که این تیم متعلق به تمام بانوان البرزی است گفت: تیم بانوان هیئت البرز در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر برای رسیدن به عنوان قهرمانی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند اما در این مسیر سخت به حمایت بانوان استان نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، سحر کلوند اظهار کرد: تیم بانوان هیئت البرز با حمایت های هیئت فوتبال استان در شرایط بسیار خوبی بسر می برد و باتوجه به بازیکنان مطرحی که در اختیار داریم در ادامه فصل حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جایگاه تیم هیئت البرز در جدول رده بندی لیگ بانوان پس از پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان، عنوان کرد: تیم ما با کسب 6 امتیاز از 3 بازی با تفاضل گل کمتر در رده پنجم جای گرفته و این در حالی است که هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده و بالای جدول بارها دچار تغییر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان هیئت البرز همچنین با اشاره به عملکرد ضعیف داوری در دیدار با ذوب آهن، افزود: داور عملکرد قابل قبولی نداشت و مدام به بازیکنان هردوتیم کارت نشان می داد که این موضوع تمرکز هردوتیم را از بین می برد.

کلوند در خصوص دیدار هفته آینده نماینده البرز با همیاری ارومیه بیان داشت: بنده به عنوان سرمربی و سارا قمی به عنوان بازیکن با کارت قرمزی که برابر ذوب آهن دریافت کردیم، از همراهی تیم مقابل ارومیه محروم خواهیم بود اما به توانایی بازیکنان اطمینان دارم که از تمام تلاش خود برای کسب 3 امتیاز بازی استفاده می کنند.

وی در پایان تصریح کرد: با در اختیار داشتن 6 ملی پوش که در رده های سنی مختلف تیم ملی بازی می کنند از کیفیت فنی خوبی برخوردار هستیم و می خواهیم درکنار بانوان البرزی که حامی تیم شهر خود هستند روزهای خوبی را در سطح اول فوتبال بانوان تجربه کنیم.

 

بیشتر بخوانید: تیم شهرداری بم قهرمان لیگ برتر بانوان شد رونمایی از بمب احتمالی پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات+عکس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان جدول عنوان قهرمانی فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی در سطح مناطق البرز با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وی افزود: طبق توافق با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح پارک‌ها و محلات مختلف استان البرز در مناسبت‌های پیش رو اجرا خواهد شد.

به گفته نامداری، جامعه هدف ما در این راستا، بانوان، جوانان و کودکان هستند که جهاد تبیین، فرهنگ سازی، امیدآفرینی و توجه به جایگاه والای خانواده در سطح جامعه از مهم‌ترین سیاست‌های این اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بر ضرورت اهمیت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در کشور و ایجاد نشاط میان اقشار مختلف جامعه به ویژه توجه به مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

وی اولویت اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی البرز را در دهه‌های کرامت و ولایت در مناطق حسن آباد، شاهین ویلا، حصارک بالا، سهرابیه، کلاک و آق تپه مهرشهر عنوان کرد.

کد خبر 6086147

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود