Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دکتر محمد مهدی صدوقی به عنوان معاون آموزشی دانشگاه منصوب شد.

به گزارش ایسنا، در متن حکم دکتر علیرضا زالی خطاب به دکتر محمد مهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه آمد است:

«برادر گرامی جناب آقای دکتـر محمدمهدی صدوقی
دانشیار محتـرم دانشگاه 
سلام علیکم
با توجه به تعهد و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "معاون آموزشی دانشگاه" منصوب می شوید تا با استعانت از خداوند متعال و رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به انجام وظایف و امور محوله  در راستای تحقق اهداف و مأموریت های ذیل اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۱) سیاستگزاری و تعیین راهبردهای اصلی حوزه آموزش و برنامه‌ریزی برای دستیابی به اهداف کلان تعیین شده در اسناد بالادستی با تمرکز بر برنامه تحول در نظام آموزشی

۲) اهتمام و برنامه ریزی برای رسیدن به مرجعیت علمی منطقه ای و فرامنطقه ای  و حرکت پرشتاب به سمت تحقق دانشگاه نسل سوم

۳) نظارت و پایش کلیه فرآیندها و برنامه‌ریزی‌های آموزشی ارائه شده در سطح دانشگاه به منظور اطمینان از بالاترین سطح اثربخشی و کیفیت آموزش‌های ارائه شده

۴) توسعه و گسترش کمّی برنامه‌های آموزشی به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی بر مبنای برنامه استراتژیک دانشگاه و با تاکید بر نیازهای کشور

۵) بسترسازی برای رشد و ارتقای مستمر کیفیت آموزش دانشگاه از طریق توانمندسازی اعضای هیأت علمی و انجام مطالعات و پژوهش‌های مرتبط در حوزه آموزش

۶) ارائه خدمات آموزشی و امکانات شایسته از مراحل پذیرش و ثبت نام تا مراحل مختلف امور فارغ‌التحصیلی به کلیه دانشجویان و دانش آموختگان  عزیز دانشگاه توام با جلب رضایتمندی آنان و ایجاد روحیه نشاط با همکاری و مساعدت معاونت دانشجویی و فرهنگی و سایر معاونت ها و واحدهای ذیربط

۷) ارزیابی مستمر فعالیت‌های آموزشی دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی

۸) پیگیری و انجام امور مربوط به فرایندهای مرتبط با  اعضاء هیأت علمی همراه با تکریم این قشـر فرهیخته

۹) مشارکت با موسسات آموزشی داخل و خارج کشور به منظور انجام مبادلات علمی و کمک به گسترش آموزش علوم پزشکی در سطح کشور

۱۰) برنامه‌ریزی، سازماندهی و ارائه برنامه‌های آموزش مداوم و دوره‌های کوتاه مدت حرفه ای به کلیه دانش آموختگان گروه علوم پزشکی با لحاظ کردن اولویت‌های آموزشی مشمولین قانون آموزش مداوم جامعه علوم پزشکی با هدف روزآمد کردن دانش و مهارت دانش آموختگان این گروه

۱۱) رسیدگی به امور و  مسائل و مشکلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر

۱۲)  برگزاری امتحانات کشوری از قبیل بوردهای تخصصی و فوق تخصصی، آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی، و آزمون پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف

۱۳) اجرای دوره های کوتاه مدت آموزشی و ضمن خدمت

۱۴) برنامه ریزی جهت تأمین امکانات و تخصیص اعتبار لازم جهت تعامل علمی ـ آموزشی حوزه و دانشگاه و ایجاد زمینه مناسب جهت نیل به علم دینی و علوم انسانی اسلامی

۱۵) اهتمام به برگزاری دوره های توانمندسازی و دانش افزایی

۱۶) ارزیابی و بازنگری محتوای سرفصل ها به منظور به روز رسانی، کارآمدی اعضای هیأت علمی، غنابخشی و ارزش مداری و ارائه پیشنهادهای لازم حسب مورد

۱۷) برنامه ریزی برای ارتقای مهارتهای علمی ـ تخصصی دانشجویان جهت ورود به جامعه

موفقیت شما را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اهداف و برنامه ها و ارتقاء جایگاه ملّی و بین المللی دانشگاه از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر صدوقی سابقه چهار سال فعالیت از سال  ۹۲ تا ۹۶ به عنوان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را در کارنامه دارد.

همچنین از دیگر سوابق اجرایی وی می توان به عضویت در گروه آموزش پزشکی فرهنگستان علوم پزشکی، عضویت در شورای مشاورین معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت پشتیبانی دانشگاه، معاونت آموزش بالینی دانشکده پزشکی و دبیری ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر اشاره کرد.

دکتر صدوقی دوره های پزشکی عمومی، تخصص چشم پزشکی و فوق تخصص قرنیه را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گذرانده است و در حال حاضر عضو هیئت علمی گروه چشم پزشکی دانشگاه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود

سرپرست دانشگاه گیلان گفت:دوران مدیریت با سرعت طی می‌شود و آن چه می‌ماند یادگاری است که از آن دوران در ذهن افراد باقی می‌ماند و قضاوت‌هایی که تاریخ بر عملکرد آدم‌ها خواهد کرد و توشه‌ای که انسان برای آخرت خویش می‌برد.

به گزارش خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو،سرپرست دانشگاه گیلان گفت: از امروز باید کار جدیدی در دانشگاه شروع کرد و فرصت زیادی نیز باقی نمانده است و باید عملکرد به مردم ارائه دهیم و فقط به فکر کار باشیم و بنا بر تغییر ندارم و بنا بر برنامه ریزی دارم و از کلیه معاونت ها و روسای دانشکده ها می خواهم وضعیت موجود حوزه خود و چالش های موجود را شناسایی و راهکار ارائه دهند و ما نیز نشست های تخصصی را با هر یک از معاونت ها و دانشکده ها اغاز خواهیم کرد.

محمد دوستار در ادامه از معاونت اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه خواست عملکرد هزینه دانشگاه را تا پایان سال ۱۴۰۳ تنظیم کند و نباید هزینه های پرداخت نشده ۱۴۰۲به سال ۱۴۰۳ منتقل شود.

وی در ادامه داد: ما دانشگاه هستیم و از دانشگاه انتظارات بسیار بالاست و اگر دانشگاه کارکرد اجتماعی نداشته باشد از محیط حذف می شود و باید کاری کنیم که محیط را مدیریت کنیم و دانشگاه گیلان دانشگاه مادر هست و هدایت کننده دیگر دانشگاه های استان نیز است.

سرپرست دانشگاه گیلان با بیان اینکه هر معاونت و هر رئیس دانشکده در حوزه اختیارات خودش همانند رییس دانشگاه است تاکید کرد: ما باید پای صنعت را در دانشگاه باز کنیم و دانشجویان و اعضای هیات علمی را روانه صنعت کنیم. 

محمددوستار سرپرست دانشگاه گیلان عنوان کرد: خانواده ها از دانشگاه مدرک نمی خواهند بلکه از ما اشتغال می خواهند که لازمه آن مهارت است که به کمک ورود به صنعت ایجاد می شود و باید در کنار مباحث اقتصادی به مباحث فرهنگی که بسیار مهم هستند با استفاده از ظرفیت نهاد رهبری در دانشگاه و معاونت فرهنگی و اجتماعی پرداخته شود.

 فرید نجفی رئیس سابق دانشگاه نیز در این نشست ضمن تشکر از همه مدیران دانشگاه گفت: در ابتدای دوران مسئولیتم دانشگاه با شرایط کرونایی مواجه بود و ضمن عبور و ایجاد نظم و ترتیب از آن شرایط و بازگشایی دوباره دانشگاه، حوادث و ناآرمی شهریور ۱۴۰۱ اتفاق افتاد که دانشگاه آن شرایط را مدیریت کرد.


حجت الاسلام علی محمد عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هم در این نشست ضمن تبریک انتصاب دکتر دوستار به سمت سرپرست جدید دانشگاه، از کلیه مدیران دانشگاه که بار سنگین مسئولیت را پذیرفته و برای رضا خداوند کار می کنند تشکر کرد و از همه مدیران خواست که با داشتن تلاش و جدیت، همیار سرپرست جدید دانشگاه در راستای ایفای رسالت های دانشگاه باشند.

دیگر خبرها

  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • بازدید مقام سازمان غذا ودارو از آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور