Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت ممبینی رئیس جدید کمیته داوران که در بدو ورودش با رئیس دپارتمان داوران داود رفعتی به مشکل برخورد و رفعتی در نتیجه آن به نشانه اعتراض استعفا داد، در جواب اعتراض به عدم پرداخت دستمزد زنان داور به جای حمایت از آنان در مقابل سازمان لیگ و حقوق پرداخت نشده، تصمیم گرفت همه امضا کنندگان نامه را تعلیق و محروم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، با تصمیم ممبینی حتی ۶ داور بین المللی ایران نیز به اخراج از لیست بین المللی تهدید شدند! طبق شنیده‌ها و به نوشته طرفداری، پس از این اقدام از بعضی هیات‌های استانی خواسته شد داوران را مجبور به ارسال نامه معذرت خواهی برای کمیته کنند و اعتراض طبیعی و به حق خود را پس بگیرند.

اگرچه چند روز پس از این حواشی حقوق داوران زن پرداخته شده است، اما گویا لجبازی ممبینی همچنان ادامه داشته است. او در اقدامی بحث برانگیز تصمیم گرفت در بازی‌های لیگ برتر که مسابقه رسمی است به طور غیرمجاز از داورانی استفاده کند که هیچ تجربه داوری در سطح رسمی ندارند، نه فقط تجربه داوری که اصلا فاقد شرایط حضور در لیگ دسته جات هستند. او با این اقدام هم بی احترامی بزرگی به داوران لیگ برتر کرده و گویا هدف این است که به آن‌ها بفهماند که بود و نبود و زحمات شان برای آمادگی بدنی، دانش افزایی و کسب تجربه و تلاش برای بهبود کیفیت داوری هیچ اهمیتی ندارد و عملا لیگ برتر زنان را به تمسخر گرفته است.

به عبارت دیگر برای ریاست کمیته داوران اهمیتی ندارد که تیم‌های لیگ فوتبال زنان همیشه برای تامین هزینه و تشکیل تیم و حتی کرایه اتوبوس مشکل دارند و استفاده از داوران بی تجربه می‌تواند خسارات میلیونی به این تیم‌ها که گاه با کمک‌های مردمی سرپا هستند وارد کند. برای مثال تیم ملوان سال گذشته در چند بازی مجبور شد شماره حساب برای دریافت کمک‌های مردمی اعلام کند،

مشخص نیست مدیران ارشد فدراسیون چه زمانی به این بحران ورود می کنند و به رویه دیکتاتور گونه در کمیته داوران پایان می بخشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: همایون شجریان سعد حریری اسحاق جهانگیری جنبش عدم تعهد طرح ملی مسکن خانه پدری داوران زن لیگ برتر تابناک ورزشی همایون شجریان سعد حریری اسحاق جهانگیری جنبش عدم تعهد طرح ملی مسکن خانه پدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مدرک‌های مالی خود را بارگذاری کرد تا تاییدیه لازم را دریافت کند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسیدگی به مدرک‌های ارسالی با بررسی تمام پرونده‌های جاری و پیشین باشگاه در سطح طلبکاران داخلی و خارجی آنها را تأیید و نتیجه بررسی‌های خود را به AFC ارسال کرد.

همچنین خود اظهاری اعضای فصل جاری تیم مبنی بر دریافت مطالبات خود تا تاریخ دهم دی ماه ۱۴۰۲ نیز مورد تأیید کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار گرفت و به AFC ارسال شد.

از این رو پرسپولیس هیچ پرونده جاری مالی ندارد و آنها تنها باید موارد مرتبط با واگذاری مالکیت به بخش خصوصی را تا عصر فردا بارگذاری کنند که مورد بررسی سه روزه کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار بگیرد و نظر نهایی در این باره اعمال شود.

شایان ذکر است دوشنبه گذشته بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس بالاخره در تالار فرابورس به فروش رفت تا کنسرسیوم بانکی به عنوان صاحبان اصلی این مجموعه انتخاب شوند.

کد خبر 846604 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • کمیته داوران هیچ فیلمی به بارسا نمی‌دهد!‏
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول