Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت خوزستان از اشتباه محاسباتی صورت گرفته توسط یکی از بیمارستان های خصوصی در اهواز خبر داد.

کیوان بابادی امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به تاکید بیمه سلامت خوزستان مبنی بر صیانت از حقوق بیمه شدگان، به ویژه اقشار کم برخوردار و ضعیف و همچنین تعامل سازنده با ارایه دهندگان خدمات سلامت که از وظایف ذاتی حوزه نظارت و بازرسی و جزو تکالیف ویژه مجموعه بیمه سلامت است، سبب شد تا با دقت عمل از تضعیع حقوق بیماران جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او گفت: با پیگیری و بررسی های فنی کارشناسی از دیدگاه رسیدگی به اسناد پزشکی، با کنترل اسناد و مدارک پزشکی بیماران توسط اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت خوزستان و حوزه نظارت بیمه تکمیلی آتیه سازان، متوجه خطای محاسباتی توسط یکی از بیمارستان های خصوصی در اهواز شدیم.

رییس اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت خوزستان با اشاره به ارزیابی فنی در خدمات فوق تخصصی از نظر رعایت استانداردهای ارایه خدمت، افزود: نقطه آغاز پذیرش بیمار به عنوان خط اول، نحوه ارایه خدمت به عنوان خط واسط و بعد از ترخیص کنترل بر هزینه درمان درخواست شده از بیمار با توجه به صورتحساب ارایه شده به بیمه تکمیلی و چیدمان پازل های سه گانه پذیرش، ارایه خدمت و تطابق هزینه درمان با سرویس دریافتی فوق تخصصی توسط حوزه نظارت بیمه سلامت و کارشناس فنی آتیه سازان منجر به بروز این مغایرت شد.

بابادی بیان کرد: در نهایت اشتباه محاسباتی بیمارستان مذکور در اخذ کد اضافی خدمت به علت تغییر در ارزش نسبی کدهای مربوطه موجب دریافت مبلغی بالغ بر ده میلیون ریال از هر بیمار شده بود.

رییس اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت خوزستان در پایان تصریح کرد: چهارشنبه یکم آبان ماه با اطلاع به همراهان بیماران بستری شده و مراجعه آنها به واحد محاسبات بیمارستان بیش از 50 میلیون ریال به 5 بیمار برگشت داده شد.

 

 

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: طرح نظارتی بازگشایی مدارس شادگان تا ۱۰ مهر ادامه دارد+ببینید قدردان اقدامات دولت در اندیمشک هستیم/از تنگناهای پیش روی دولت مطلعیم/لزوم تسریع در بهره‌برداری بیمارستان الوار گرمسیری

خبرنگار: مهدی ربیع

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان نظارت خصوصی ارزشیابی بیمه سلامت بیمار برنا خوزستان اضافه برداشت اشتباه محاسباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، زارع، مدیرکل بیمه سلامت استان البرز گفت: تنها در سال گذشته  ۳۰ میلیارد تومان به عنوان هزینه درمان در بخش های مختلف به بیماران خاص وصعب العلاج پرداخت شد.

او  افزود: شرط حمایت صندو.ق  از بیماران خاص دارا بودن یکی از بیمه های پایه در حوزه سلامت یا تامین اجتماعی یا  نیروهای مسلح است.

به گفته وی بیماران خاصی که تاکنون موفق زیر پوشش این صندوق قرار نگرفته اند و می توانند با مراجعه به سامانه بیمه سلامت و ثبت کدملی و شماره همراه تحت پوشش قرار گیرند.

صندوق حمایت از بیماران خاص بیش از ۱۰۰ گروه از بیماری های خاص را در زمینه دارو ویزیت توانبخشی وپارا کلینیک تحت پوشش قرار می دهد.

دیگر خبرها

  • طولانی شدن اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ بازگشت نسخه‌های کاغذی به داروخانه‌ها
  • بازگشت نسخه کاغذی به پیشخوان داروخانه‌ها
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • زیرمیزی پزشکان روی میز تعزیرات
  • رسیدگی فوری به پرونده‌های زیرمیزی پزشکان
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • اضافه شدن ۶ دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم