Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@16:33:19 GMT

۶۷ جشنواره ورزشی در روستاهای قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۶۹۶۰

۶۷ جشنواره ورزشی در روستاهای قم برگزار شد

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی قم بابیان اینکه سال گذشته ۶۷ جشنواره ورزشی در سطح روستاهای استان برگزار شد،گفت: در همین زمینه داوری بازی‌های بومی محلی در قم برگزارشد. ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، رضا رحیمی ظهر امروز در جلسه مجمع سالانه هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی قم که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد اظهار داشت: سال گذشته 20 همایش ورزشی برگزار و ورزشکاران استان در 7 مسابقه در سطح ملی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش روستایی افزود: افزایش سرانه‌های نشاط عمومی جامعه ازجمله مهم‌ترین اهداف توسعه ورزش روستایی است، ورزش قهرمانی در اولویت بعدی هیئت ورزش‌های روستایی قرار دارد.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی قم بابیان اینکه در سطح استان بالغ‌بر 2 هزار و 200 نفر تحت پوشش بیمه‌های ورزشی قرار گرفتند،بیان کرد: در طرح سنجش قامت نیز 1100 نفر از مردم روستاهای قم مشارکت کردند.

توسعه ورزش روستایی در قم با برنامه ریزی جامع دنبال می‌شودورود بخش خصوصی به ورزش همگانی قم تسهیل شودکسب اولین کرسی بین‌المللی فدراسیون ورزش کارگری

رحیمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه ورزش روستایی قم بیان کرد: سال گذشته 190 میلیون تومان برای توسعه ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی قم هزینه شد، همچنین برای تجهیز امکانات ورزشی در روستاهای استان 200 میلیون تومان صرف شده است.

وی توسعه ورزش روستایی در قم را اقدامی موردنیاز دانست و گفت: با توجه به نزدیک بودن روستاهای استان به شهر قم امکان توسعه ورزش روستایی امکان‌پذیر است و در این زمینه 200 روستای استان ازنظر توسعه و تجهیز امکانات ورزشی از ظرفیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی قم بابیان اینکه سال گذشته 67 جشنواره ورزشی در سطح روستاهای استان برگزار شد،خاطرنشان کرد: در همین زمینه داوری بازی‌های بومی محلی در قم برگزار و یک دوره مربیگری برایتونیک نیز برگزار شد.

انتهای پیام/ ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهرداد صیادی، رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند افزود: موضوعات این جشنواره شامل: طراحی از بنا‌های شاخص و یادمان‌ها منطقه آزاد اروند، طراحی و ایده گیری از نشانه‌ها و نقش و نگار‌ها هویت بومی و اصیل منطقه آزاد اروند، طراحی و ساخت صنایع دستی و هنر‌های سنتی (مرتبط با ملزومات لباس) با موضوعات هویت نقش و نماد وبنا‌های تاریخی و هویتی منطقه آزاد اروند و نیز احیا و ایده گیری از لباس اقوام بومی و اصیل ساکن منطقه آزاد اروند (به ویژه اقوام عرب) است.

به گفته وی جشنواره مد و لباس تن پوش در چهار بخش رقابتی، غیر رقابتی، نمایشگاهی و کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

صیادی افزود: علاقه مندان می‌توانند از دهم تا شانزدهم اردیبهشت به موزه آبان مراجعه و از جشنواره دیدن کنند.

­رئیس ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند گفت: مراسم اختتامیه ۱۷ اردیبهشت در سالن همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • برگزاری بازی های بومی محلی در روستای آرتون طالقان
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • برنامه های کانون شهرستان سلماس در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سد شهدای تازه شهر
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • استقبال ۵هزار نفر از جشنواره فرهنگی و هنری ورزشی سلماس
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند