Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزرش خبرآنلاین استان اصفهان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در سایت دیوار مبلغ ۱۰ میلیون ریال بابت فروش بلیط چارتری هواپیما از وی کلاهبرداری کرده است بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی با مشاهده آگهی فروش بلیط چارتری هواپیما به مقصد مشهد مقدس با تخفیف ویژه به مناسبت شهادت امام رضا (ع) روبرو شده و جهت خرید وجه آن را بحساب شخص مربوطه واریز کرده است در حالی که هیچ بلیطی دریافت نکرده و فروشنده نیز پاسخگوی تماس وی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مرتضوی افزود: با بررسی های فنی و تخصصی در فضای مجازی متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ مرتضوی در پایان توصیه کرد: شهروندان برای خرید بلیت به دفاتر هواپیمایی مراجعه کنند و از خرید بلیت از سایت های واسطه گر و شبکه های اجتماعی خودداری کنند، همچنین برخی تبلیغات که در فضای مجازی با عناوین بلیط لحظه آخری، چارتری، تخفیف دار و... منتشر می‌شود، به‌منظور کلاهبرداری از افراد است و تهیه بلیط صرفا توسط شرکت‌های هواپیمایی و نمایندگان فروش این شرکت‌ها انجام شود.

وی از شهروندان در خواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی با ما در میان بگذارند.

46

کد خبر 1314539

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اصفهان پلیس آگاهی کلاهبرداری ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم باشگاه استقلال سینمای ایران گردشگری باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ کاریکاتور حسن روحانی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ محمدرضا یاری بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آنها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

سرهنگ یاری ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087023

دیگر خبرها

  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • کلاهبرداری سایبری با ترفند وام فرزندآوری در اصفهان
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورید
  • هشدار پلیس فتا به کنکوری‌ها