Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@08:33:17 GMT

دارایی‌های دولت از سال ۸۵ روشن نیست

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۷۸۳۲

دارایی‌های دولت از سال ۸۵ روشن نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام نصر الله پژمانفر، عصر امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با بیان اینکه در تهران ویژه خواری شده و تسهیلات در آنجا متمرکز است، گفت : امتیازاتی که در تهران ایجاد می‌شود،  در استان خراسان رضوی نیست لذا همه در تلاش هستند تا دفاتر خود را به تهران ببرند، زیرا تسهیلات و تخفیف‌های بهتری در آنجا ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید تفویض اختیارات انجام شود، افزود: سطح مالیاتی که برای استان خراسان رضوی تعیین می‌شود، بیش‌تر از توان استان است و نتیجه آن فشار بر آحاد مردم و سازمان‌ها است.

حجت‌الاسلام پژمانفر ادامه داد: دستگاه مالیاتی باید تغییر رویه دهد و به سراغ اشخاص یا ارکان‌هایی برود که دارای فرار مالیاتی هستند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ سازی برای پرداخت مالیات صورت نگرفته است، گفت: مردم احساس می کنند که مالیات آن‌ها، جای دیگر خرج می شود لذا برای آن‌ها روشن نیست که مالیات ها، کجا هزینه می شود.

وی ادامه داد :همان گونه که توقع داریم مردم ایران مانند سایر نقاط جهان مالیات دهند، ما نیز باید در این عرصه مانند دنیا، شفاف داشته باشیم.

حجت‌الاسلام پژمانفر با بیان اینکه از سال ۸۵، دارایی‌های دولت روشن نیست، گفت : هزینه های دولت سنگین  و مدیریت ما ضعیف است.

کد خبر 4756705

منبع: مهر

کلیدواژه: نصرالله پژمانفر مشهد اقتصاد مقاومتی اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین سانحه تصادف شهرکرد زائران اربعین بارش باران خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان بازگشت زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرمنصور آریا در تور مالیات افتاد

با همکاری قوه قضاییه و دولت، یکی از املاک متعلق به گروه امیرمنصور آریا به مساحت بیش از ۶۵ هزار متر مربع در بزرگراه فتح تهران به منظور دریافت معوقات مالیاتی این گروه به مزایده گذاشته و تعیین تکلیف شد.

به گزارش ایسنا، پس از حدود ۱۳ سال از تشکیل پرونده مه‌آفرید خسروی ملقب به امیرمنصور آریا به اتهامات متعدد از جمله اختلاس ۳۰۰۰ میلیارد تومانی بانک صادرات، تسهیلات ۴۰۰ میلیارد تومانی بانک ملی، زمین‌خواری در کیش و دیگر اتهامات، سرانجام پرونده مالیاتی این گروه تعیین تکلیف شد.

آنطور که سازمان امور مالیاتی اعلام کرده با گذشت بیش از ۳۰۰۰ روز از تعویق وصول حقوق بیت‌المال از شرکت‌های متعلق به گروه امیرمنصور آریا، مشتمل بر ۱۱ شخص حقیقی و حقوقی و با بدهی بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال، سرانجام  برابر احکام نمایندگی صادره از دادگستری استان گیلان و دادسرای تهران مراحل شناسایی، بازداشت و مزایده پلاک ثبتی مرغوب این شرکت‌ها به مساحت بیش از ۶۵ هزار متر مربع واقع در بزرگراه فتح تهران انجام شد.

این پلاک ثبتی در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۲  به تملک دولت درآمد.

با این اقدام می‌توان گفت یکی از پرونده‌های معوقات کلان نظام مالیاتی کشور با همکاری قوه قضاییه و پیگیری‌های سازمان امور مالیاتی کشور مختومه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نرخ جدید مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹ شرکت تولیدی به اداره مالیات استان قزوین
  • تور مالیات؛ ملک ۶۵ هزار متر مربعی «امیرمنصور آریا» در تملک دولت قرار گرفت
  • امیر منصور آریا به تور مالیات افتاد | ۶۵ هزار متر زمین در تهران به تملک دولت درآمد
  • امیرمنصور آریا در تور مالیات افتاد
  • مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد مالیات معوق از بدهکاران مالیاتی
  • مجازات فرار مالیاتی چیست؟
  • لااقل به پژوهش‌های مرکز خود رجوع کنید!