Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رئیس بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک گفت: خبر جابه‌جایی ۲ نوزاد دختر در اتاق عمل بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک صحت ندارد.

شهرام حامدی فر با بیان این که مشخصات دقیق و فردی نوزادان پس از تولد از طریق دستبند تفکیک و به خانواده های آنان اعلام می شود، اظهار داشت: 2 نوزاد دختر در اتاق عمل بیمارستان امام علی(ع) جابجا نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عدم دقت مادر و پرستاری که در این بخش از بیمارستان امام علی(ع) مشغول به کار بوده است، گفت: به علت عدم دقت مادران و پرستار مربوطه  به دستنبد مشخصات ، نوزادان هنگام تحویل به مادران جابجا تحویل داده شدند و شایعاتی که در این زمینه و در برخی شبکه ها و فضای مجازی منتشر شده، صحت ندارد.

رئیس بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک با بیان این که پس از گذشت چند ساعت مادران متوجه مشخصات شده و پیگیری این اقدام آغاز شد، عنوان کرد: به منظور اطمینان ازمایشات پزشکی لازم و اولیه مطابق با آخرین نیازها و استانداردهای پزشکی انجام شده است.

وی با اشاره به این که آزمایش دی ان ای و مربوط و مورد نیاز این واقعه با پیگیری های انجام شده نیز  روز شنبه و در شهر اهواز انجام می شود، ادامه داد: جابجایی نوزادان فقط در محیط بیمارستان بوده و هیچ نوزادی ترخیص نشده است و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

 حامدی فر خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و جهت ایجاد اطمینان خاطر والدین، آزمایش دی ان ای هم از نوزدان در اولین فرصت انجام می شود تا نگرانی های ایجاد شده در این زمینه رفع گردد.

وی با قدر دانی از همکاری والدین نوزادان، افزود: این موضوع با توجه به وجود دستنبد روی دست نوزادها، موضوع پیچیده ای نبوده است و فقط برای اطمینان آزمایش ها انجام می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نوزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی ظهر سه شنبه درآیین افتتاح پروژه‌های بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموعه تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج که با حضور فرماندار، امام جمعه و معاونین فرمانداری فیروزکوه برگزار شد عنوان کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسؤولان محترم این شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی در رابطه با مجموعه «سی. تی. اسکن» این بیمارستان اظهار کرد: مجموع «سی. تی. اسکن» بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

زالی اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر سه استان قرار دارد و در تصادفات جاده‌ای، این دستگاه نوین رادیولوژی که با روش دیجیتال که اشعه کمتر و دقت بالاتری دارد بسیار مورد نیاز بوده، افتتاح شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در رابطه با مرکز «سراج» نیز بیان کرد: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی به صورت ساختارهای یکپارچه هستند، سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدوار هستیم با کمک مسؤولین شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

وی در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی فیروزکوه ابراز امیدواری کرد و گفت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسؤولین شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر انشاالله در آینده نزدیک شاهد حضور هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 6087047

دیگر خبرها

  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آکنه نوزادی چیست؟
  • تلف شدن ۸۰درصد نوزادان حیات وحش که بوی انسان گرفتند
  • هوس لاکچری در ۰۳/۰۳/۰۳
  • اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره