Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@20:33:52 GMT

واگذاری فرهنگسراها در تبریز/جدایی فردیس از کرج

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۸۷۶۹

واگذاری فرهنگسراها در تبریز/جدایی فردیس از کرج

در بسته خبری امروز از پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌ها تا توزیع ۱۰۴ هزار تن آسفالت و پیشرفت ۲۳ درصدی مترو قم را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

شهرداری مجری حقوق شهروندی است

محسن احمدی، شهردار شاهرود گفت: شهرداری مجری حقوق شهروندی و پاسدار حقوق قانونی آنان در همه بخش‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌ها

محمود فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران گفت: طرح هم پذیرندگی پرداخت آنلاین کرایه تاکسی در مراحل نهایی قرار دارد و این طرح تا پایان پاییز اجرایی خواهد شد.

جدایی فردیس از کرج

مسعود نجفی، سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به برگزاری نشستی با شهردار کرج پیرو فرآیند انتزاع شهرداری فردیس از شهرداری کرج، گفت: با توجه به اینکه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان مستلزم وجود ابزار و زیرساخت‌های لازم است، در این نشست موارد بلاتکلیف متعلق به شهرداری فردیس را پیگیری کردیم.

پیشرفت ۲۳درصدی خط نخست مترو قم

علیرضا قاری قرآن، معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از پیشرفت مجموعاً ۲۳ درصدی مترو قم خبر داد و گفت: خط دو به طول ۱۵.۵ کیلومتر و با ۱۲ ایستگاه پیش بینی شده است که فعلاً در شرایط انجام مطالعات قرار دارد.

شهرداری تبریز آماده واگذاری فرهنگسراها به کانون پرورش فکری است

شهردار تبریز در حاشیه بازدید از غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، گفت: گسترش فعالیت‌های کانون زمینه کشف استعدادها و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان را فراهم می‌آورد.

آماده باش لواسان همزمان با بارش باران

مجید مومجی، حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری لواسان از آماده باش فوق العاده نیروهای این واحد با شروع بارش‌های پاییزی خبر داد.

توزیع ۱۰۴ هزار تن آسفالت در ارومیه

غلامرضا عدل دوست، قائم مقام شهردار ارومیه گفت: از ابتدای سال جاری در راستای تحقق بودجه بیش از۷۰ درصد از برنامه‌های اجرایی شهرداری ارومیه تحقق یافته است.

مشکلی در کنترل روددره‌های اصلی پایتخت نداریم

مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، اعلام کرد: با لایروبی به موقع روددره‌ها، در زمان بارش باران، مشکل خاصی در کنترل این مسیل‌ها نداریم.

توسعه خدمات الکترونیکی شهرداری شاهرود

مریم قره‌چای، سرپرست واحد فناوری اطلاعات مدیریت شهری شاهرود گفت: این شهرداری پروژه‌های زیادی را در راستای ارایه خدمات الکترونیک و تحقق شهر هوشمند اجرا کرده است.

۵۰۰ تن زباله در کانال‌های فاضلاب پایتخت

اصغر عطایی، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران از جمع‌آوری روزانه ۵۰۰ تن زباله از کانال‌های فاضلاب شهری خبر داد.

کد خبر 394633

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری فردیس کرج زباله فاضلاب بارش باران بارش باران پاییزی آسفالت قم مترو تاکسی حقوق شهروندی شهرداری شهر شهروند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است

شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه ۷ و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهردار به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه 7 و مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب گرد هم آمدند تا با بررسی و رفع  مشکلات و معضلات احتمالی میزبانی شایسته‌ای از کتاب دوستان فراهم کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، نظافت حین و قبل از برگزاری مراسم، مکاتبه با بهشت زهرا برای دریافت 10 دستگاه شاتل، زیباسازی، گل‌آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ  برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری ... تنها بخشی از مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در خصوص آن به بحث و گفتگو پرداختند.

در ادامه نصراله آبادیان؛ شهردار منطقه 7 گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است پس باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود نیز در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: از چندین هفته قبل جلسات منظمی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی(ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

نمایشگاه کتاب در سال آینده در "شهر آفتاب" برگزار خواهد شد

شهردار منطقه 7 یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده باید تا هفته آینده دسته‌بندی شده تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.

در پایان حسین تیموری؛ مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به بیان اقدامات اجرا شده در نمایشگاه پرداخت و از عوامل اجرایی شهرداری منطقه 7 برای فراهم کردن شرایط پذیرایی از شهروندانی که در این رویداد حضور خواهند یافت، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز