Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور ترکیه تهدید کرد که اگر نیروهای کرد از شمال سوریه عقب‌نشینی نکنند، آنکارا عملیات را ازسر می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه گفت: آمریکا به صورت مکتوب ضمانت داده بود که نیروهای کرد از منطقه امن خارج شوند اما هنوز خارج نشده‌اند. اگر این نیروها بعد از پایان مهلت ۱۵۰ ساعت خارج نشوند منطقه را پاکسازی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر روسیه به تعهدات خود به موجب توافق سوچی عمل نکند ما منطقه مرزی با سوریه را از وجود "تروریست‌ها" پاکسازی می‌کنیم.

اردوغان گفت: اگر کشورهای اروپایی طرح ما برای ایجاد منطقه امن را تأیید نکنند مرزها را به روی آوارگان باز می‌کنیم تا به این کشورها روانه شوند.

وی تأکید کرد که ترکیه بر سر میز مذاکره با کردها نمی‌نشیند و هرگونه میانجیگری در این زمینه را نیز قبول نمی‌کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: همایون شجریان سعد حریری عارفه سنایی جنبش عدم تعهد خانه پدری سفیر ایران در روسیه سینوزیت اردوغان سوریه عملیات همایون شجریان سعد حریری عارفه سنایی جنبش عدم تعهد خانه پدری سفیر ایران در روسیه سینوزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمک‌ها به غزه از راه زمینی، جایگزین ندارد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ استفان دوژاریک سخنگوی سازمان ملل در خوصوص ارسال کمک ها به منطقه غزه گفت : درباره اوضاع سرزمین‌های اشغالیِ فلسطین و غزه، دفتر هماهنگی امور بشردوستانه تأکید می‌کند از آنجا که بیش از یک میلیون و صد هزار نفر از مردم غزه با سطوح فوق العاده بالایی از ناامنی غذایی روبرو هستند، هیچ جایگزینی برای تحویل کمک‌ها از راه زمینی و در مقیاس وسیع وجود ندارد؛

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

اما با وجود این نیاز‌های مبرم و فوری، درگیری‌ها و موانع همچنان سد راه تلاش‌های ما برای رساندن کمک‌های نجات بخش جان انسان‌ها به غیرنظامیان در غزه می‌شود. ما بار‌ها گفته ایم که نهاد‌های امدادرسان به ورودی‌ها و مسیر‌های تدارکاتی بیشتر به داخل غزه و همچنین دسترسی امن و پایدار به بخش‌های مختلف غزه نیاز دارند تا به هر آنکه لازم است، دسترسی داشته باشند. این، شامل دسترسی به مناطق شمالی {غزه} می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
همکاران امدادرسان ما در منطقه به ما می‌گویند در فاصله ۱۶ تا ۲۲ مارس، اسرائیل امکان ۹ عملیات بشردوستانه در شمال غزه را تسهیل، اما از ۵ عملیات دیگر جلوگیری کرد. طبق گزارش ها، ۱۵ نهاد بشردوستانه هفته گذشته در فاصله روز‌های ۱۸ تا ۲۴ ماه مارس، روزانه به طور میانگین به ۵۵۰ هزار نفر کمک‌های غذایی رساندند، اما فقط ۳ درصد از این کمک‌ها به شمال غزه رسیده است. بیش از نصف این کمک‌ها در منطقه رفح توزیع و بقیه آن نیز به سایر مناطق، از جمله دیرالبلح فرستاده شد.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


با ادامه بمباران غزه و خطر قریب الوقوع قحطی، دکتر تدروس مدیر کل سازمان جهانی بهداشت گفت تحویل غذا، تدارکات و دارو باید تسریع شود. وی در مطلب منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی افزود باید از مراکز درمانی محافظت شود، نه اینکه به آنها حمله شود تا کارکنان این مراکز بتوانند مراقب بیمارانی باشند که بر اثر گرسنگی، بیماری و جراحات به شدت ضعیف شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارسال کمک‌ها به غزه از راه زمینی، جایگزین ندارد
  • تلاش دوباره مخالفان ترکیه برای شکست اردوغان
  • ترکیه، رقابت انتخاباتی دشوار در استانبول و آنکارا
  • تناقض آشکار ترکیه در ادامه تجارت با رژیم اسراییل
  • حمله اردوغان به ساکتان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی
  • اردوغان: به فرزند بی قانون غرب باید فشار بیاوریم | قطعنامه اجرایی خواهد شد
  • اردوغان: باید به فرزند بی‌قانون غرب فشار بیشتری وارد کنیم
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • انتخابات شهرداری استانبول / رای کردها، تعیین کننده رقابت اصلی
  • ترکیه باید گام های عملی برای دفاع از مردم غزه بردارد