Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: رئیس بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک گفت: خبر جابه‌جایی ۲ نوزاد دختر در اتاق عمل بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک صحت ندارد.

شهرام حامدی فر ، با بیان این که مشخصات دقیق و فردی نوزادان پس از تولد از طریق دستبند تفکیک و به خانواده های آنان اعلام می شود، اظهار داشت: 2 نوزاد دختر در اتاق عمل بیمارستان امام علی(ع) جابجا نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عدم دقت مادر و پرستاری که در این بخش از بیمارستان امام علی(ع) مشغول به کار بوده است، گفت: به علت عدم دقت مادران و پرستار مربوطه به دستنبد مشخصات ، نوزادان هنگام تحویل به مادران جابجا تحویل داده شدند و شایعاتی که در این زمینه و در برخی شبکه ها و فضای مجازی منتشر شده، صحت ندارد

منبع: فردا

کلیدواژه: جابه جایی نوزاد بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این دستگاه در فضایی نزیک به ۱۸۰ مترمربع جانمایی شده است و پیشرفته ترین دستگاه سی تی اسکن شمال غرب کشور با توانایی اسکن تخصصی با سرعت و دقت بالا است.
سی تی اسکن ۱۶۰ اسلایس جدید ضمن برخورداری از توان عملیاتی سریع و دقیق، سیستم CT انتخابی برای تمام نیاز‌های تصویربرداری متخصصان دانشگاه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت در مراسم افتتاح این طرح با اشاره به برنامه‌های این معاونت گفت: ارتقای زیرساخت‌های نظام سلامت در بخش آموزش و پژوهش به عنوان محوری‌ترین برنامه‌های سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

بهروز رحیمی با اشاره به افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی با هزینه کرد افزون بر ۶ میلیارد تومان برای هر تخت گفت: مجموعه تخت‌های بیمارستانی دولتی و خصوصی افزون بر ۱۵۰ هزار تخت است و افزایش ۱۶ هزار تخت در ۲ سال اخیر نشان از حرکت بزرگ جهادی در این عرصه است.

 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • تهران قدیم| ماجرای ساخت اولین بیمارستان پایتخت/ تصویری خاص از فضای بیمارستان و بیماران در ۱۵۰ سال پیش
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان
  • نوزادان منطقه ۲ تهران صاحب درخت شدند
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور