Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@18:54:44 GMT

گل سوم پولیشیچ به برنلی (برنلی 0-3 چلسی)

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۹۱۱۸

‍‍‍‍‍‍

گل سوم پولیشیچ به برنلی (برنلی 0-3 چلسی).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی

آینده نیمکت چلسی در حال حاضر مشخص نیست، در حقیقت سرمربی آرژانتینی این تیم با عملکرد خودش، آینده اش را تعیین می کند.

طرفداری | چلسی در مورد آینده سرمربی مائوریسیو پوچتینو، با یک دوراهی بزرگ رو به رو است. بازیکنان این باشگاه خود را برای یک تابستان پر آشوب دیگر آماده می کنند. تلگراف گزارش می دهد که علی رغم شکست در نیمه نهایی جام حذفی مقابل منچسترسیتی و باخت سنگین مقابل آرسنال در روز سه‌شنبه، هنوز هیچ تصمیم مهمی در مورد آینده پوچتینو اتخاذ نشده است.

فشار روی پوچتینو به خاطر بروز احساس ناامیدی از برخی تصمیمات در حال افزایش است، اما او همچنان در چلسی از حمایت باشگاه برخوردار است و این درک وجود دارد که او در شرایط سختی کار کرده است. همچنین برخی بر این باور هستند که پوچتینو را نمی توان تنها فرد مسئول مشکلات چلسی دانست زیرا او نقشی در سیاست نقل و انتقالات و تصمیم برای ساخت چنین تیم جوانی نداشته است.

نیمکت چلسی کم هوادار نیست

آینده تعدادی از بازیکنان نیز با ابهام روبرو است، زیرا چلسی برای جذب بازیکن و رعایت کردن قوانین سود و پایداری مالی، نیاز به جمع آوری پول دارد. با وجود آشفتگی و هرج و مرج دو سال گذشته، منابع نزدیک به باشگاه اصرار دارند که چلسی همچنان تعدادی از مربیان مطرح بازار به جانشینی پوچتینو در استمفورد بریج چشم داشته باشند.

سهمیه یک رقابت اروپایی، لازمه پوچتینو

چلسی پس از شکست مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی جام حذفی و باخت در فینال جام اتحادیه مقابل لیورپول، نمی تواند فصل را با قهرمانی به پایان برساند. تیم پوچتینو اکنون با شروع بازی های سخت مقابل استون ویلا و تاتنهام، کارش برای کسب سهمیه رقابت های اروپایی بسیار دشوار است. عدم کسب سهمیه رقابت های اروپایی، شغل او را به خطر میندازد. 

با وجود ناتوانی در کسب جام در این فصل، هیئت مدیره چلسی همچنان مزایای نگه داشتن پوچتینو را در نظر می‌گیرد. ثباتی که او می‌تواند پس از دو سال تغییر مداوم به ارمغان بیاورد، برای چلسی بسیار با اهمیت است. البته با نزدیک شدن به پایان فصل و در صورت کسب نتایج ضعیف، شاید اوضاع متفاوت شود، به خصوص با نارضایتی هواداران از اتفاقات درون و بیرون زمین.

عملکرد و قرارداد پوچتینو در چلسی

پوچتینو قرارداد دو ساله ای امضا کرد که شامل بند تمدید برای یک فصل دیگر (تصمیم با باشگاه) هم می شد. کسب سهمیه اروپا از نظر برخی، حداقل هدف او برای اولین فصل حضورش در چلسی در نظر گرفته شده بود. در حالی که چلسی نتوانسته به پیشرفتی که در ابتدای فصل برای آن برنامه ریزی کرده بود دست یابد، اما نشانه های مثبتی هم وجود داشته است، از جمله رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی، فینال لیگ کاپ و بهبود عملکرد تیم در بازی های خانگی.

شیوه او در برخورد با استعدادهای جوانی مانند کول پالمر، نیکولاس جکسون و مالو گوستو مورد استقبال قرار گرفته است، اگرچه برخی از اظهارات علنی پوچتینو درباره کمبود تجربه درون تیم، بازخورد مثبتی نداشته است. برخی از انتخاب‌های پوچتینو در مورد بازیکنان باعث تعجب شده است، هرچند مصدومیت‌ها باعث شده اند که او اغلب اوقات دستش بسته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • فیلم/ خلاصه دیدار آرسنال ۵ - چلسی صفر
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل دوم بن وایت به چلسی (آرسنال ۵-۰ چلسی)
  • گل دوم کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۴-۰ چلسی)
  • گل کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۳-۰ چلسی)
  • گل بن وایت به چلسی (آرسنال ۲-۰ چلسی)
  • گل لیاندرو تروسار به چلسی (آرسنال 1-0 چلسی)