Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا که دیروز در ارومیه به پایان رسید موفق شد با دو پیروزی متوالی و با تعداد گل‌های زیاد برابر حریفان خود به رقابت‌های اصلی جام ملت‌های آسیا برساند. مسابقات جام ملت‌های آسیا قرار است اسفند ماه سال جاری در کشور ترکمنستان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا در گروه دوم رقابت‌ها با تیم‌های ملی ترکمنستان و قرقیزستان هم گروه بوده است و در پایان موفق شد با شکست حریفان خود با اقتدار به مسابقات جام ملت‌های آسیا صعود کند. از همین رو محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا سعی کرد که در ترکیب تیم خود از بازیکنان جوان و آینده داری استفاده کند، به طوری که این بازیکنان توانستند با نمایش‌های بسیار زیبایی که از خود به جای گذاشتند، نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنند تا از آن‌ها در رقابت‌های آینده تیم ملی بیشتر استفاده کند.

بیشتر بخوانید: مرد سال آسیا در گیتی پسند

همان طور که می‌دانید تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است ۴ ماه دیگر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیای ترکمنستان شرکت کند و آن دیدار‌ها می‌تواند برای ما بسیار حائز اهمیت باشد. زیرا ۵ تیم اول مسابقات جام ملت‌ها جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۰ لیتوانی را کسب خواهند کرد و اگر تیم ملی فوتسال ما می‌خواهد به جام جهانی صعود کند باید در رقابت‌های جام ملت‌ها عملکرد درخشانی داشته باشد.

درست است که تیم ملی فوتسال ما تا حدود بسیار زیادی خود را از آسیا جدا کرده است و همیشه هم جزء تیم‌های اول آسیا بوده است. نه تنها تیم ملی فوتسال ما در آسیا مظرح است بلکه در سطح جهان هم جزء بهترین تیم‌های دنیا بوده است، به طوری که هم اکنون جایگاه تیم ملی فوتسال ما در آخرین رتبه رده بندی تیم‌های ملی در جایگاه پنجم دنیا قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: چهار فوتسالیست ایران در ترکیب تیم ملی جمهوری آذربایجان

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در این مدت نشان داده است که همیشه بر روی جوانان نظارت ویژه‌ای دارد. او از ۷ مرحله اردویی که تیم ملی قبل از رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا برگزار کرده، ۶ مرحله آن را با حضور بازیکنان جوان برگزار کرده است و آن یک مرحله هم که با حضور بازیکنان با تجربه برای رقابت‌های چهار جانبه آستاراخان روسیه برگزار شد، تعدادی از بازیکنان جوان در آن تمرینات حضور داشتند. در تیم ملی فوتسال ما بازیکنان جوان و با استعداد‌های زیادی مثل مهدی کریمی، طا‌ها نعمتیان، بهزاد عظیمی، سالار آقاپور و دیگر بازیکنانی وجود دارد که همیشه نشان داده اند می‌توان بر روی آن‌ها اعتماد ویژه‌ای باز کرد.

اگر محمد نام الشریعه از این جوانان با استعداد ما در رقابت‌های جام ملت‌ها و حتی جام جهانی استفاده کند می‌تواند راه پیشرفت این بازیکنان برای بازی در تیم‌های بزرگ دنیا را باز کند و با پیشنهاداتی که از لیگ‌های معتبر خارجی دریافت می‌کنند می‌توانند آینده فوتسال خودشان و همچنین تیم ملی فوتسال ما را تامین کنند.

به طوری که اکنون می‌بینیم بازیکنانی مثل حسین طیبی، احمد اسماعیل پور، علی اصغر حسن زاده، قدرت بهادری، هر کدام از این بازیکنان توانتسند با نمایش‌های زیبایی که از خود به جای گذاشتند، نظر تیم‌های معتبر و بزرگ اروپایی و حتی آسیایی را به خود جلب کنند و از این طریق راه پیشرفت فوتسال خود را هموار کردند و در کنار آن هم توانستند به تیم ملی کشورمان بسیار کمک کنند.

بیشتر بخوانید: بازیکن تیم فوتسال فرش آرا مشهد به تیم ملی آذربایجان پیوست

انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم ملی فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا از ۲۳ فروردین در بیشکک آغاز می‌شود که در وزن ۹۷ کیلوگرم کامران قاسم‌پور به این مسابقات اعزام نخواهد شد. وی در حالی که سال گذشته به یک وزن بالاتر آمد اما در مسابقات رنکینگ جهانی در وزن ۹۷ کیلوگرم برنز گرفت و این امیرعلی آذرپیرا بود که در وزن ۹۷ کیلوگرم طلا گرفت و مدعی این وزن شد. باتوجه به اینکه کامران قاسم‌پور ۹۰ کیلوگرم وزن دارد به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نخواهد شد و به نظر می‌رسد رقابت گلادیاتور و حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم حالا جدی‌تر از گذشته است.

بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک برگزار خواهد شد و در صورتی که آذرپیرا سهمیه ۹۷ کیلوگرم را بگیرد در این وزن به المپیک خواهد رفت. براین اساس در وزن ۸۶ کیلوگرم علاوه بر حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور هم در تلاش هستند تا دوبنده ملی را تصاحب کنند. باید منتظر بود و دید وضعیت بهبودی یزدانی چطور طی خواهد شد و کدام کشتی‌گیر در وزن ۸۶ کیلوگرم به المپیک پاریس خواهد رفت.

کد خبر 840952 برچسب‌ها ویژه ورزشی حسن یزدانی -کشتی کشتی

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • تیم فوتسال افغانستان به مقام سوم دست یافت
  • برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • جدایی ستاره فوتسال ایران از باشگاه اسپانیایی رسمی شد
  • رقابت نفس‌گیر آیفون ۱۵ با شیائومی ۱۴ / برنده کدام است؟
  • هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا
  • دومین برد دختران هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا