Web Analytics Made Easy - Statcounter

میامی در دیداری سخت و خارج از خانه پیروز شد.

طرفداری- درچارچوب رقابت های بسکتبال NBA، تیم های میلواکی باکس و میامی هیت به مصاف هم رفتند.

این بازی که به میزبانی میلواکی و در ورزشگاه فایزرو فرم برگزار می شد، اولین دیدار خانگی باکس در فصل جدید بود. تیم مایک بودنهولزر در این بازی فقط برای پیروزی به میدان می رفت اما گمان نمی کرد تیم با انگیزه میامی به این گونه پیروزی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باکس در بازی گذشته موفق به شکست هیوستون راکتس شده بود و میامی هم از سد ممفیس گریزلیز گذشته بود. سرانجام در یک بازی بسیار جذاب که نتیجه نهایی آن در وقت اضافه رقم خورد، میامی با حساب 131-126، در برابر دیدگان هواداران میلواکی پیروزی را به دست آورد. در این مسابقه که سرتاسر از هیجان بود بارها شاهد فراز و نشیب تیم ها بودیم. تا پایان نیمه اول بازی، باکس اختلافی 17 امتیازی رقم زده بود اما نمایش درخشان تیمی شاگردان اریک اسپولسترا، ورق را برگرداند و در زمان های پایانی وقت چهارم، این باکس بود که در تلاش برای رسیدن به میامی بود. سرانجام با بی دقتی بازیکنان کم تجربه میامی در پرتاب های آزاد، یانیس آنتتوکومپو موفق به مساوی کردن بازی شد و کار به وقت های اضافه کشید.

در وقت اضافه، میامی پیش افتاد و در این میان، درخشش تیمی هیت در دفاع و بازی متفکرانه گوران دراگیچ که باعث اخراج یانیس و جرج هیل از زمین شد، تفاوت ها را رقم زد. بدین ترتیب، دومین پیروزی میامی در این فصل برابر یکی از قدرتمندترین تیم های کنفرانس شرق به دست آمد. نکته ویژه در خصوص هیت این است که این تیم جیمی باتلر، فوق ستاره جدید خود را در این بازی و بازی قبل در اختیار نداشته و پیروز شده است. انتظار می رود جیمی باتلر از دو بازی دیگر، آماده خدمت به تیم پت رایلی باشد.

در بخش آمار فردی، یانیس آنتتوکومپو با کسب 29 امتیاز، 17 ریباند و 9 اسیست، بهترین بازیکن باکس بود. در مقابل گوران دراگیچ با 24 امتیاز، 6 ریباند و 8 اسیست مرد اول میامی بود. البته که نباید از نمایش بی نظیر بم آدبایو گذشت.

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ ربایی ترن اور میلواکی باکس 43% 31% 77% 47 22 4 8 18 میامی هیت 45% 36% 63% 54 33 3 7 18

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!

به گزارش "ورزش سه"، کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به بایرن مونیخ پیوست و همه انتظار داشتند که حضور او در این تیم به عنوان جانشین روبرت لواندوفسکی فاصله موجود در صدر جدول بوندسلیگا را افزایش دهد. 

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقال تاریخ بوندسلیگا (95 میلیون یورو) قرار بود شرایط را برای بایرن بهبود ببخشد و به روند یازده قهرمانی متوالی این تیم کمک کند تا آنها همچنان بتوانند مدعی اصلی این مسابقات بمانند. 

این یک معامله دو سر بُرد بود. بایرن مونیخ همچنان سلطه‌اش را بر لیگ حفظ می‌کرد و امیدوار بود که بار دیگر به قهرمانی در اروپا هم دست پیدا کند و در عین حال کین هم می‌توانست دستاوردهای بسیاری را کسب کند و به جام قهرمانی برسد اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت. 

به نظر می‌رسد طلسمی که پیش از این در تاتنهام همراه این ستاره انگلیسی بود، حالا با او به آلمان رفته است. بایرن فرصت قهرمانی در بوندسلیگام و جام حذفی و سوپر جام را از دست داده و حالا تنها امیدش به لیگ قهرمانان است که در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی با آرسنال 2-2 مساوی کرده و حالا منتظر بازی برگشت است. 

مشکل در این فصل به هیچ وجه کین نبوده است. در واقع بایرن با وجود درخشش کین نتوانسته است به‌عنوان قهرمانی برسد چون او تا به حال 39 گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل ارسال کرده است. این در حالی است که تنها 39 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده است. 

سی و دو گلی که او در لیگ به ثمر رسانده، باعث شده است که بهترین آمار را برای بازیکنی که فصل اول حضورش در این رقابت‌ها را تجربه کرده به ثبت برساند و حالا مدعی اصلی کسب کفش طلاست و سرهو گیراسی و کیلیان امباپه در تعقیبش هستند. 

با این حال، به نظر می‌رسد که طلسم او حتی بر رکوردی که کینگزلی کومان داشت هم غلبه کرده است. این ستاره فرانسوی پیش از این در تمامی فصل‌های فوتبالش از سن 16 سالگی که کارلو آنچلوتی در پی اس جی به او بازی داد، توانسته بود جام قهرمانی را به دست آورد. 

این بازیکن پیش از این در فصل 13-2012 و 14-2013 با پاری سن ژرمن، در فصل 15-2014 و 16-2015 با یوونتوس و هشت فصل با بایرن مونیخ قهرمانی را تجربه کرده بود و حتی در فصل 16-2015 با توجه به حضورش در یوونتوس و بایرن دو جام به دست آورده بود. 

کومان حالا به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست و فصل برای او به پایان رسیده است و حالا باید دید که می‌تواند تیم ملی کشورش را در رقابت‌ها یورو همراهی کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • بستکبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • لوکس نشینان و لوکس سواران گوش به زنگ باشند/ مالیات خودرو‌های بالای ۳.۵ میلیارد و خانه‌های بالای ۳۵ میلیارد تومان چقدر است؟
  • شکست سنگین نوشاد عالمیان برابر حریف مصری
  • طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!
  • کانزاس سیتی ۲-۳ اینتر میامی؛ بازگشت به صدر در شب درخشش مسی
  • حمایت جالب حریف رئال از کاپیتان نیمکت‌نشین (عکس)‏
  • متئو مسی و به ثمر رساندن 5 گل در یک بازی با پیراهن اینتر میامی / فیلم
  • چشمان بسته مالیات بر لوکس‌نشینان