Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- منابع خبری افغانستان روز شنبه اعلام کردند نشست بین افغانستانی صلح برای این کشور که قرار بود از هفتم آبان به مدت دو روز در پکن برگزار شود،به مدت کوتاهی به تعویق افتاده است. تاریخ انتشار: 06:49 - 05 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۲۱۶۷

به گزارش خبرگزاری میزان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس اضافه کردند تاکنون تاریخ بعدی و علت تعویق این نشست اعلام نشده اما دولت افغانستان بر ایفای نقش رهبری این نشست تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع علت تعویق نشست بین افغانستانی چین را روشن نکرده اما دولت افغانستان بر ایفای نقش رهبری در این نشست تأکید کرده است.

دولت افغانستان بتازگی اعلام کرده هیأتی را برای شرکت در نشست صلح به چین می فرستد.

«صدیق صدیقی» سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان روز گذشته در کابل گفت: دولت در فرصت مناسب فهرست شرکت کنندگان در نشست را اعلام می کند.

طالبان هم پیش از این اعلام کرد که بود که هیأت این گروه به رهبری ملا«عبدالغنی برادر» برای شرکت در نشست چین به آن کشور سفر خواهد کرد.

خبر تعویق نشست پکن در حالی منتشر می شود که در نشستی که بین نمایندگان آمریکا، روسیه، چین و پاکستان روز گذشته در مسکو برگزار شد چین، روسیه و پاکستان از امریکا خواستند تا مذاکرات با گروه طالبان را از سر بگیرد.

منبع: ايرنا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان طالبان روسیه نشست فهرست چین مسکو مذاکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد

با اینکه طبق لیست اعلام شده از سوى فدراسیون کشتى قرار بود حسن یزدانى از امروز در اردوى تیم ملى بعد از شش ماه غیبت به دلیل عمل جراحى کتف حاضر شود، این اتفاق به اردوى بعدى موکول شد.

طبق اعلام فدراسیون حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد و قرار است در خردادماه در تورنمنت ارمنستان محک بخورد.

منبع: ورزش سه

tags # حسن یزدانی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • سفر هیئت بلندپایه تجاری ترکمنستان به کابل
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • فیلم/ پاسخ سخنگوی دولت درباره حقابه هیرمند
  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم