Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین گفت: استقبال از پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده به درخواست وزارت دفاع عراق به تعویق افتاد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین از به تعویق افتادن ورود پیکر مطهر شهدا از مرز شلمچه خبر داد و اظهار داشت: مراسم ورود پیکر شهدا بنا به درخواست وزارت دفاع عراق تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود پیکر مطهر ۷۰ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس دوشنبه ششم آبان ساعت ۹ وارد کشور شوند.

این شهدای عزیز در پی عملیات دوره اخیر تفحص شهدا در مناطق عملیاتی شلمچه، کتیبان، مجنون، شرق دجله، شرهانی و فکه شمالی عراق کاوش شده‌اند.

شهدای تفحص شده مربوط به عملیات‌های کربلای ۵، بیت المقدس ۷، رمضان، قدس، بدر، والفجر ۱، محرم و تک‌های دشمن هستند. این شهدا از یگان‌های لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، ۲۷ محمد رسول الله (ص)، ۵ نصر، ۷ ولیعصر (عج)، ۳۲ انصار، ۴۸ فتح، ۱۹ فجر، ۹ بدر، ۱۶ قدس، ۲۵ کربلا و ۲۱ حمزه (ع) اعزام شده‌اند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه اربعین حسینی خطبه نماز جمعه شیراز خراسان جنوبی مسجد خطبه های نماز جمعه اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار باقرزاده شهدا شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد

مراسم تشییع ابوالشهدا «رجبعلی دهنوی» پدر شهیدان والامقام «علی اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی» که پس از سالها تحمل رنج دوری از فرزندان شهیدش، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت، صبح امروز (۲۸ فروردین) از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد.

در ابتدای این مراسم، پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به مناسبت درگذشت مرحوم دهنوی قرائت شد. رئیس‌جمهور در این پیام، مرحوم دهنوی را انسانی وارسته با سلوک معنوی و منش انسانی معرفی کرد که فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرده، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم بوده و نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.

در ادامه مراسم، جمعی از مردم قدرشناس مشهد، پیکر مطهر این پدر شهید را تا صحن کوثر حرم مطهر رضوی مشایعت کردند.

پیکر مرحوم دهنوی پس از طواف و اقامه نماز توسط آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، به آرامستان بهشت رضا منتقل شد و در جوار مزار فرزندانش در قطعه صالحین به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • تجلیل از برگزیدگان فرهنگی سپاه انصارالحسین همدان