Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: مسئولان استان مرکزی برای حمایت از تیم والیبال لیگ برتری شهروند قول مساعد دادند. ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، عابد حقدادی شامگاه شنبه در دیدار با برخی از خبرنگاران حوزه ورزش استان مرکزی به مناسبت هفته تربیت بدنی با اشاره به برنامه‌های حوزه ورزش استان مرکزی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بلندمدت تدوین شده در حوزه ورزش استان مرکزی توسعه زیرساخت‌های ورزشی از نطر فنی و تخصصی است زیرا استان مرکزی در این حوزه نسبت به سایر استان‌ها در جایگاه پایین‌تری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد 111 پروژه نیمه‌کاره ورزشی در استان مرکزی وجود داشت که منابع محدود ما کفاف تکمیل تمامی این پروژه‌ها را نمی‌دهد و به این سبب پروژه‌های نیمه‌کاره را براساس میزان پیشرفت فیزیکی، اولویت ظرح، نیازسنجی و میزان جمعیت هدف اجرای طرح اولویت‌بندی کرده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: تاکنون بیش از 60 قرارداد با پیمانکاران عمرانی منعقد شده که 50 درصد از این قراردادها در حوزه تعمیر و بهسازی اماکن فرسوده ورزشی است و 50 درصد دیگر این قراردادها به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سراسر استان مرکزی ارتباط دارد و باید گفت که تاکنون هیچ پروژه ورزشی جدیدی در استان مرکزی کلنگ‌زنی نشده است.

حقدادی ادامه داد: براساس تعهدات مسئولان استانی، وزارت ورزش و جوانان و توسعه اماکن ورزشی کشور و پیرو پیگیری‌های مستمر اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی تعداد 31 پروژه نیمه‌تمام در استان مرکزی به بهره‌برداری رسیده و تلاش ما بر این است که تعداد 10 پروژه دیگر در دهه فجر امسال به افتتاح برسد.

اردبیل| وزارت ورزش و جوانان به‌ دنبال توسعه ورزش همگانی استمعاون وزیر ورزش و جوانان: برند استقلال و پرسپولیس مبنای اصلی واگذاری این 2 باشگاه خواهد بود‌‌پرونده اختلاس 2 کارمند ورزش و جوانان در دست بررسی است

وی عنوان کرد: سال گذشته با اقدامات انجام شده در حوزه ورزش استان مرکزی توانستیم سرانه ورزشی استان را به میزان 2.5 درصد افزایش دهیم و تلاش ما بر این است که تا پایان برنامه ششم بتوانیم پروژه‌های نیمه‌کاره را تحویل مردم استان مرکزی دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: پیست اسکیت شهر اراکم در سال 1386 به افتتاح رسیده بود اما تاکنون قابلیت استفاده نداشت و درحال تعمیر روکش آن هستیم، اگر بخواهیم هزینه تاسیس یک محیط اسکوربرد را با نرخ امروزه محاسبه کنیم به 800 میلیون تومان می‌رسد درحالی که این محیط را بلااستفاده باقی گذاشته بودیم.

حقدادی بیان کرد: پیست تارتان ورزشگاه امام خمینی(ره) شهرستان اراک یکی از بهترین پیست‌های ساندویچی کشور است که خوشبختانه قابلیت استفاده پیدا کرده است، همچنین خانه کشتی شهید سلیم‌آبادی که زمانی به مخروبه تبدیل شده بود اکنون محلی برای انجام انواع ورزش‌ها است که خورسندیم ورزشکارانی از نقاط کم برخوردار سراسر استان به رده‌های بالاتر راه پیدا کنند.

وی افزود: اجرای طرح تالار مسابقات خمین_محلات  تاکنون بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که درصورت تکمیل یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های ورزشی تلقی می‌شود، همچنین پروژه سالن سه هزار نفری شهر اراک پس از گذشت 7 سال موفق به دریافت موافقت‌نامه ملی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: در ادوار مختلف پروژه‌هایی بدون توجیه فنی و اقتصادی در سراسر استان مرکزی بنا شده‌اند که احداث آنها توجیه ورزشی و اقتصادی ندارد و به صرف اینکه این بناها احداث شده نباید نسبت به تکمیل آنها اقدام کرد و بطور قطع تا زمان مدیریت بنده در این سمت از تکمیل پروژه‌های فاقد اولویت خودداری می‌کنم.

حقدادی عنوان کرد: مصرف صحیح بیت‌المال از رسالت‌های اصلی این مجموعه محسوب می‌شود و براین اساس از تکمیل پروژه‌هایی که توجیه اقتصادی ندارند در محل‌هایی که جمعیت آنها به حداقل ممکن نمی‌رسد امتناع می‌کنیم، افزایش میزان زمان پخش زنده همایش‌های خانوادگی از شبکه‌های سراسری ازجمله اقدامات مثبتی بوده است که در حوزه افزایش شادی و نشاط اجتماعی به انجام رسانده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری مسابقات جام یادگار امام(ره) شاهد درخشش ورزشکارانی از مناطق محروم استان مرکزی بودیم که سبب افتخار است، همچنین فعالیت تیم هندبال هپکو بدون خللی ادامه دارد و در روزهای آتی مهمان حضور در مسابقات و در هفته بعد میزبان برگزاری مسابقات است، همچنین ایمن‌سازی سالن این مجموعه در دستورکار قراردارد و تعطیلی این مجموعه تنها به سبب معضلات فدراسیون لیگ بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: جام منطقه‌ای خوشه‌چین در رورزش روستایی دستاورد بسیار بزرگی است که اکنون در 6 رشته میزبان 500 ورزشکار بانو و آقا در مسابقات این جام هستیم و خوشبختانه استان مرکزی در رسته ورزش روستایی یکی از استان‌های تراز اول است.

حقدادی افزود: مسائل تیم شهروند اراک از سوی استاندار مرکزی و معاون سیاسی استاندار مرکزی و نمایندگان مردم شهر اراک در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت و اعضای شورای اسلامی شهر اراک و شهردار اراک قول مساعدت با این تیم را داده‌اند تا با حمایت از این تیم شاهد حضور آن در لیگ باشیم، در شرایط اقتصادی فعلی تیم‌های والیبال وضعیت مطلوبی ندارند.

وی ادامه داد: امیدواریم با مساعدت‌های مذکور شاهد حضور تیم شهروند در مسابقات باشیم، همچنین مسئله فروش امتیاز این تیم به استان یزد نیز منتفی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی عنوان کرد: وجود تیم خوشه‌طلایی در دومین کانون جمعیتی استان مرکزی سبب شد تا نسبت به ترمیم و بازسازی ورزشگاه شهید چمران شهرستان ساوه اقدام کنیم، همچنین این شهر با حجم جمعیت ساکن در آن لایق استقرار ورزشکار 15 هزار نفری و سالن 3 هزار نفری است، پیست تارتان این مجموعه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

حقدادی خاطرنشان کرد: به‌عنوان خادم حوزه ورزش استان مرکزی تمام تلاشم را بکار گرفته‌ام تا خدمت صادقانه ارائه دهم، همچنین علی‌رغم اینکه بر عملکرد هیئات ورزشی نظارت دارم تاکنون به داخل مجموعه هیچکدام از آنها نرفته‌ام.

وی بیان کرد: رسانه‌ها موظفند به نمایندگی از مردم به عملکرد مدیران نظارت داشته باشند اما متاسفانه تاکنون سازماندهی صحیحی در حوزه رسانه‌های ورزشی در سطح کشور شکل نگرفته است، انتقاد جزئی از رسالت فعالیت رسانه‌ها است اما انتقاد صحیح و بجا کارساز واقع می‌شود.

حقدادی ادامه داد: باشگاه شهرداری اراک درحال فربه شدن بود اما عدم اعمال کنترل و مدیریت صحیح وضعیت باشگاه را به حال کنونی کشاند، همچنین انتصاب رئیس هیئات ورزشی براساس توان فنی افراد به انجام می‌رسد و درنظر داریم در این راستا اصلاح امور را به انجام برسانیم.

وی عنوان کرد: در همه حال پذیرای انتقاد سازنده هستیم و انتقادات مخرب در دید ما جایی ندارند زیرا افراد پشت پرده اینگونه انتقادات تنها با نیت غرض‌ورزی به نشر انتقادات خرب می‌پردازند، عدم حضور بنده به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در جلسه انجمن ورزشی نویسان به سبب دعوت نشدن در این محفل بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: نوید می‌دهیم که سوله ورزشی شهر جدید مهاجران تا خردادماه سال آینده در اختیار ساکنین این منطقه قرار گیرد.

انتهای پیام/ ع

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد

میثم پاریزی در نشست رؤسای هیئت‌های ورزشی استان کرمان که با حضور معاونین و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، ذی حسابی و نماینده دیوان محاسبات استان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ابتدا حمله موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی را خدمت ملت بزرگ ایران و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران مخصوصاً عزیزانمان در سپاه پاسداران تبریک گفت.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به برگزاری بیش از هزار و ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی طی ایام الله دهه فجر در سطح استان اشاره کرد و افزود: کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان با برگزاری این تعداد برنامه، طی سال ۱۴۰۲ رتبه برتر را در بین دستگاه‌های اجرایی استان کسب کرد.

پاریزی به سالی که گذشت اشاره کرد و بیان داشت: از مهم ترین اتفاقاتی که طی سال ۱۴۰۲ در حوزه ورزش کرمان رقم خورد، بحث رقابت‌های آسیایی و پارا آسیایی بود که در هانگژو برگزار شد.

وی با اعلام افتخار آفرینی که فرزندان دیار کریمان، دیار شهید سلیمانی در این رقابت‌ها رقم زدند، افزود: ۱۰ درصد مدال‌های کل کاروان جمهوری اسلامی ایران را بچه‌های کرمان کسب کردند که ۱۶ درصد مدال‌های طلا منتج به جایگاه دوم جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های پاراآسیایی شد و این برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور رخ می داد که مهم‌ترین و سرآمد اتفاقات ورزشی سال ۱۴۰۲ بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به سال پیش رو نیز گریزی زد و گفت: سال ۱۴۰۳ را هم شروع کردیم که مهم‌ترین رویداد امسال، بحث المپیک و پار المپیک است.

پاریزی افزود: تعدادی از ورزشکاران ایرانی امروز سهمیه‌شان را برای حضور در این رقابت ها فیکس کرده اند که ورزشکاران کرمانی هم جز اینها هستند و امیدواریم اردو‌هایی که منتج به حضور در رقابت‌ها می‌شود، بتواند فضا و این افتخار آفرینی را برای استان و هم برای کشورمان تکرار کند.

 وی به بیان گزارشی در خصوص افتخارآفرینی های کسب شده طی امسال پرداخت و گفت: در شروع سال قهرمانی تیم فولاد سیرجان ایرانیان در لیگ برتر والیبال مردان کشور را داشتیم که این درخشش را به جامعه بزرگ ورزش استان و مجموعه مدیران فولاد و کادر فنی و همه عواملی که این اتفاق بزرگ را رقم زدند تبریک می‌گویم.

پاریزی بیان داشت: همچنین قهرمانی فوتبال بانوان تیم خاتون بم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور که دهمین سال قهرمانی‌شان بود نیز افتخار بزرگی برای ورزش کرمان خصوصاً بانوان به شمار می رود. 

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: در استان کرمان و هیچ کدام از استان‌های کشور قطعاً ورزش با پول دولت مدیریت و اداره نمی‌شود و معمولاً اعتباراتی که به استان‌ها و فدراسیون‌ها داده می‌شود نوسان دارد.

پاریزی تصریح کرد: خانواده ورزش خانواده بزرگیست و ظرفیت‌هایش ظرفیت‌های زیادی است و دولت اگر بتواند کمکی به مجموعه ورزش داشته باشد، شأنی برای خودش قائل شده است و اِلّا ورزشکار کار خودش را انجام می‌دهد و قطعاً هیچ وقت فعالیت‌های ورزشی با نوسانات مالی و پرداخت‌های دولتی کمرنگ نبوده و نخواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • دیدار وزیر ورزش با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی مختلف
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • جام صفوی ورزش استان اردبیل را متحول می‌کند
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی