Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار نسیم شهر با اشاره به اینکه طرح تفکیک زباله به صورت پایلوت در مدارس نسیم شهر اجرایی می‌شودگفت: درصدد هستیم گاراژهایی را که ضایعات زباله‌گردها را خریداری می‌کنند ساماندهی کنیم. ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

عباس شوندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با اشاره به لزوم ارتقاء فرهنگ تفکیک زباله در نسیم شهر اظهار داشت: متأسفانه در نسیم شهر هیچ سازمان مردم نهادی در زمینه ارتقاء فرهنگ تفکیک زباله با شهرداری همکاری نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند با هم‌اندیشی و هم‌فکری جوانان موضوع نریختن زباله را در نسیم شهر نهادینه کنند عنوان کرد: کار فرهنگی متناسب با طرح تفکیک زباله از مبدأ و نریختن زباله توسط مجموعه شهرداری آغاز شده است.

طرح تفکیک زباله از مبدا در 16 شهر گلستان اجرا می‌شودتفکیک زباله از مبدأ در رشت حیاتی استاجرای طرح تفکیک زباله از مبداء در ادارات و ساختمان‌های شهرداری تهران

شهردار نسیم شهر افزود: شهرداری نسیم شهر در کنار جمع‌آوری زباله‌ها به صورت مکانیزه در حال فرهنگ سازی و پاکیزگی محیط زندگی است و این طرح را به صورت پایلوت در چند نقطه از شهر و مدارس آغاز خواهیم کرد.

شوندی با اشاره به دو نوع نگاه موجود در جامعه به زباله‌گردها و پدیده ناهنجار زباله گردی در نسیم شهر  بیان کرد: نگاه اول این است که این افراد نیازمند هستند و با این کار بخشی از نیازهای مالی خود را رفع می‌کنند که به نظر من کار این افراد کار با ارزشی است اگر چه از نظر شکلی مناسب نیست.

وی با اشاره به اینکه در برخی از خانواده‌های نیازمند، نیاز مالی از طریق زباله‌گردی رفع می‌شود گفت: اگر ما بتوانیم زباله‌گردها را در زیر چتر حمایتی در طرح تفکیک زباله قرار دهیم به نفع جامعه و شهر خواهد بود.

شهردار نسیم شهر با اشاره به اینکه اطلاعی از حواشی زباله‌گردی و زباله دزدی ندارم و بیشتر مطالب در این رابطه جعلی و شایعه است خاطرنشان کرد: درصدد هستیم گاراژهایی را که ضایعات زباله‌گردها را خریداری می‌کنند ساماندهی کرده و از آسیب خوردن به چهره شهر جلوگیری به عمل آوریم و آنها را در مکان‌های مناسبی ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/ن

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت‌گردهای مفقود شده جنگل‌های سوادکوه پیدا شدند

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: سه طبیعت‌گرد در منطقه گزو مفقود شده بودند که پس از ۹ ساعت تلاش توسط عوامل عملیاتی پایگاه امدادی جوارم امداد‌رسانی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، وحید متانی از مفقود شدن 3 طبیعت‌گرد در منطقه گَزو سوادکوه و نجات آنها خبر داد و گفت: سه نفر طبیعت‌گرد در منطقه گَزو سوادکوه مفقود شده بودند و پس از مطلع شدن از مفقودی این افراد عوامل عملیاتی پایگاه امدادی جوارم جهت یافتن و امدادرسانی وارد عمل شدند.

وی یادآور شد: عوامل عملیاتی پایگاه امدادی جوارم پس از 9 ساعت تلاش  توانستند به این مفقود شدگان کمک و امدادرسانی کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه، افزود: این موضوع امروز اتفاق افتاد و پس از اطلاع مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان مازندران نسبت به مفقود شدن 3 طبیعت‌گرد در منطقه امام‌زاده گزو بود که  بلافاصله یک تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جوارم به همراه یک دستگاه آمبولانس کمک‌دار به محل مورد نظر اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه، خاطرنشان کرد: با توجه به نبود آنتن‌دهی که منجر به قطع ارتباط تلفنی با طبیعت‌گرد‌ها شده بود، جست‌وجو 9 ساعت به طول انجامید و پس از آن موفق به پیدا کردن افراد شده و پس از دسترسی و با هماهنگی‌های لازم افراد به محل امن انتقال داده شدند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمع آوری پسماند ۲ محور پرتردد رشت همزمان با ایام نوروز
  • زباله‌گردی و کودکان کار امسال ساماندهی می‌شوند
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده
  • «رضی آباد پایین» روستای پایلوت برای تولید پیله کرم ابریشم است
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده/فعال شدن ساخت تمام خطوط متروی تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • طبیعت‌گردهای مفقود شده جنگل‌های سوادکوه پیدا شدند
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق