Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولر در فصل جدید بیشتر اوقات نیمکت نشین کوتینیو بوده است.

طرفداری- پس از حضور فیلیپه کوتینیو در بایرن مونیخ، توماس مولر، مهاجم باتجربه آلمانی اکثرا یک نیمکت نشین بود. این در حالی است که وی فصل گذشته نیز به طور مداوم بازی نمی کرد تا مشخص گردد نیکو کواچ اعتقاد چندانی به مهاجم آلمانی ندارد.

به گزارش Goal، حسن صالح حمیدزیچ در مورد اینکه آیا کوتینیو و مولر همزمان می توانند در ترکیب بایرن مونیخ بازی کنند یا خیر، بیان کرد:

کوتینیو به عنوان یک وینگر چپ در لیورپول رشد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می تواند در پست های مختلفی بازی کند. البته می دانم که خواهان بازی در وسط زمین است. هم مولر و هم کوتینیو بازیکنان بزرگی هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی که زمانی در تیم پرسپولیس می‌درخشید، این روزها در لیگ دو اسپانیا نیمکت‌نشین شده و دوران نزولی خود را سپری می‌کند.

لوکادیا که به دلیل رفتارهای غیرحرفه‌ای و به بهانه‌های واهی از پرسپولیس جدا شد، در حال حاضر در تیم دپورتیوو آموریبیتا بازی می‌کند. او که زمانی یکی از مهاجمان کلیدی سرخپوشان بود، در این تیم به نیمکت‌نشین محض تبدیل شده و در ۶ بازی اخیر این تیم تنها ۱۷ دقیقه مقابل لگانس به میدان رفته است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895836

دیگر خبرها

  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • چالش پاسکاری توماس مولر و یوسوا کیمیش در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو