Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر روح‌الله زم همچنین از رهبری سپاه و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که طی یکی دو سال اخیر مورد اتهام و آزار کانال «آمدنیوز» قرار گرفته‌اند، عذرخواهی و برای روح‌الله زم، طلب بخشش و حلالیت کرد.

 متن بیانیه حجت‌الاسلام زم بدین شرح است:

بسم الله تعالی

«الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ اَوْلادِهِ وَ اَوْصِیائِهِ الطاهِرِین»

ملت بزرگ، آزاده و همیشه سرافراز ایران!

فارغ از آنکه خداوند منّان و حنّان سرنوشت آینده مکتوم «روح‌الله زم» را چه نوشته و چه روزی‌ای را برایش مقدّر کرده باشد، ما اعضای خانواده، رهاسازی او را از سیاهچاله‌های دروغ، خیانت، انحراف و فریب دریوزگان ضدّ انقلاب و دشمنان اسلام و ایران، ارج نهاده و آن را نشان مِهر و رحمت دیگری از سوی حضرت رب‌العالمین، به روح‌الله و خود می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگرداندن روح‌الله به بهانه و انگیزه زیارت موالیان(ع) و ملاقات با مرجعیت شیعه سرزمین عراق و سپس انتقال او به ایران عزیز را، برگ دیگری از برکت خداوندی در حق او و خویش پنداشته و آن را نشانی از صفای باقیمانده، طینت پاک، فطرت نیالوده و رسوب‌نیافتگی زنگارهای دنیازدگی و برخی اتهام‌های منتسب در وجود او، دانسته و بابت نعمت سلامت و بازگشت او، سر و سجده به آستان بیکران حضرت کریم ارباب می‌ساییم!

این رخداد، مصداقی بود از مفهوم عمیق هدایت الهی و مظهری از قادریت حضرت متعال بر همه کائنات و نشانی از اعجازگونگی «وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ» و تفوّق «یَدُ‌ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ» بر صورت چروکیده و سیرت زشت و سیاه استعمار و استکبار، که از آستین پرصلابت سپاه عزیزمان بیرون آمده است!

که به پاس شکرانه آن، ان‌شاء‌الله چهره همه منافقان، منحرفان، نفوذی‌ها و نمکدان‌شکن‌های تنیده در پیکره نظام مقدس که اسبابِ فریبِ فرزندانِ ساده‌دل و سهل‌انگاری چون فرزند ما و تحریف حقایق و انکار خدمات جمهوری اسلامی را فراهم ساخته‌اند، آشکار خواهد شد! برخلاف ادعای قصه‌پردازان دروغگو، هیچ‌یک از اعضای خانواده در تمهید شرایط و مقدمات سفر و دستگیری روح‌الله مشارکت نداشته اما همه ما، خاضعانه بر خود لازم می‌دانیم که نسبت به الطاف و راهبری‌های رهبرِ همیشه‌بزرگوار و فرزانهٔ خود و عزیزان زحمتکش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متشکر باشیم و از حضرت ایشان و سپاه محترم و همه اشخاص گرامی حقیقی و حقوقی که در یکی دو سال اخیر، ناجوانمردانه مورد اتهام و آزار کانال بی‌حساب‌وکتاب، مفتضح و بی‌اخلاق «آمدنیوز» قرار گرفته‌اند، به سهم خود، عذرخواهی نموده و از همه بزرگواران برای روح‌الله زم، طلب بخشش و حلالیت کنیم. در عین حال امیدواریم با گفتن حقایق، تحول واقعی روحی و توبهٔ روح‌الله به درگاه حضرت ربوبیّت، کرده‌های ناهنجار و گفتارهای ناصواب او جبران گردد.

«نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُورُ الرَّحِیمُ/ سوره حجر: آیه ۴۹».

«اَلسَّلامُ عَلَیْکُمْ وَ عَلی عِبادُ اللَّه الصّالِحین»

الفقیر الی الله/ محمدعلی زم

منبع: پارسینه

کلیدواژه: روح الله زم رهبری توبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟

به گزارش «مبلغ»، یکی از مسائل مهم دنیای امروزی بحث از منجی عالم بشریت است. کسی که انسان‌ها را از چنگال ظلم و ستم رهانیده و جهان را پر از عدل و داد می‌کند. ادیان و مذاهب مختلف برای پاسخ به این خواسته درونی، تمام تلاش خود را کرده‌اند تا با معرفی آن شخص، امید را به پیروان خود هدیه کنند. شیعیان نیز با اعتقاد به منجی موعود، با ادله‌ای محکم بر این باورند که آن شخص یازدهمین فرزند امیرالمؤمنین علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897806

دیگر خبرها

  • نوسازی مرجعیت
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • پاسخ پشیمان کننده ارتش و سپاه به هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای ایران
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمز‌های نظام قاطع و سخت است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است