Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@03:57:29 GMT

دسته عزاداری خیابانی در ماسال برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۲۵۸۵

دسته عزاداری خیابانی در ماسال برگزار شد

همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) دسته عزاداری خیابانی در ماسال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، مردمان غیور ماسال صبح امروز(یک‌شنبه، 5آبان) همانند سایر نقاط ایران و جهان با شرکت در دسته‌های سینه‌زنی به مناسبت رحلت پیامبر اسلام(ص) و سبط اکبرشان حضرت امام حسن مجتبی(ع) عزاداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دسته عزاداری که از مقابل سپاه شهرستان ماسال آغاز شد تا گلزار شهدای این شهرستان ادامه داشت و مداحان با مرثیه‌سرایی این مسیر را طی کردند و حاضرین به سینه‌زنی پرداختند.

 

عزاداران در صفوفی منظم در خیابان‌های ماسال به عزاداری پرداختند و از راه دور زیارت قبر پیامبر اکرم را به جا آورده و در غم غربت قبر بی بقعه بارگاه امام حسن مجتبی(ع) گریستند.

 

گفتنی است، راه‌اندازی دسته عزاداری به مناسبت سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماسال برگزار شد.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی نماز جمعه خراسان جنوبی ماه صفر شیراز کانون های مساجد پیاده روی اربعین خطبه نماز جمعه مراسم عزاداری ۲۸ صفر عزاداری 28 صفر 28 صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد

امام جمعه شهرستان گتوند گفت: بهترین و زیباترین زیوری که انسان می تواند به آن آراسته شود بحث جوانمردی یا پهلوانی است.

حجت الاسلام فتحی نیا امام جمعه شهرستان گتوند گفت: ان شاالله ما در عرصه های مختلف شاهد پیشرفت ورزشکارانمان باشیم، و شاهد مدال خوشرنگ، درخشان و طلای المپیک امین میرزازاده باشیم.

به گفته او امام علی ( ع ) می فرمایند، بهترین و زیباترین زیوری که انسان می تواند به آن آراسته شود، که جمیع فضائل و محاسن را در خودش جمع نماید، بحث جوانمردی یا پهلوانی است، پهلوانی زیوری است، که به همه محاسن زیبایی می بخشد.

فرماندار شهرستان گتوند گفت: تشکر می کنم از آن دسته زحمت کشانی که تلاش می کنند، تا چنین روزهای زیبایی را برای مردم را خلق می کنند، که در کنار هم لحظات خوشی را سپری نمایند.

عباس عباسی زاده می گوید: از پهلوان کلانتر که بنیانگذار کشتی در گتوند بودند همچنین سینا طالبوند که زحمت مربیگری امین میرزازاده را در این عرصه کشیدند، از مسئولین ورزش و خانواده امین میرزازاده که پشتیبان واقعی او بودند، و نقش آفرینی کردند تقدیر و تشکر می کنم.

در آخرین مبارزه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک قرقیزستان، امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران در دیدار فینال مقابل کیم مین سئوک از کره‌جنوبی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۵ بر صفر به برتری رسید و برای سومین مرتبه صاحب مدال طلای آسیا شد.

مراسم استقبال از پهلوان میرزازاده امروز ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور مسئولان، ورزشکاران، پیشکسوتان و مردم شهرستان گتوند در سالن دکتر قیصر امین پور برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود