Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:46:57 GMT

اصفهان در سوگ رحلت پیامبر اکرم (ص) عزادار است

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۳۰۱۰

اصفهان در سوگ رحلت پیامبر اکرم (ص) عزادار است

اصفهان در روز رحلت پیامبر اکرم (ص) سراسر ماتم و عزاست و مردم در سراسر استان به عزاداری و نوحه خوانی و توزیع نذری پرداخته‌اند. ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مردم مومن و عاشقان اهل بیت (ع) اصفهان شب گذشته و امروز با سیاهپوش کردن مساجد، بقاع متبرکه و حسینیه‌ها و منازل مراسم عزاداری رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسیاری از منازل مردم در شهر و روستاهای اصفهان مراسم عزاداری و سینه زنی برگزار شد و در پایان نیز عزادارن مهمان کرم حضرت محمد (ص) شدند و نذری‌ها میان عزاداران توزیع شد.

جوانان انقلابی و ولایت مدار در دسته‌های سینه زنی و زنجیر زنی با نوحه سرایان هم نوا شدند و در سوگ  پیامبر و مظلومیت غریبانه سبط اکبرش به سوگواری پرداختند.

پیاده‌روی زائران رضوی| اجتماع عظیم رضویون استان اصفهان برگزار می‌شودپیاده روی زائران رضوی| قافله عزاداری خادمیاران آستان قدس رضوی استان اصفهان برپا می‌شودقافله عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) در اصفهان برپا می‌شود

امروز نیز دسته جات عزاداری و سینه زنی در تمام نقاط استان اصفهان به راه افتادند و برای این مصیبت بزرگ عزاداری کردند. نوجوانان و جوانان، زنان و مردان و بسیاری از اقشار مردم در این عزاداری در کنار هم قرار گرفتند و هم قدم و هم نوا با هم عزاداری کردند.

مراسم سخنرانی و مداحی و قرائت قرآن در اماکن مذهبی اصفهان نیز برگزار شد و مردم با شرکت در این مراسم‌ها به عزاداری پرداختند.

انتهای پیام/

 

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: ایران در دفاع از اسلام، حق خود و مردم غزه ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، نادر نوروزی و مدیران شهرداری با سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) و سردار مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) دیدار و گفتگو کردند.

بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار داشت: کشورهای حامی اسرائیل هر چه داشتند را آوردند تا این عملیات با شکست مواجه شود اما جمهوری اسلامی ایران نشان داد از هیچ قدرتی ترسی ندارد و برای دفاع از اسلام و مردم غزه و حق خود ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد. مطمئن باشید آنچه که به سمت اسرائیل شلیک شد همه قدرت موشکی ایران نبود ایران شجاعانه اسرائیل را زد و این تنها با کمک خداوند میسر بود.

مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه هم در این دیدار اظهار داشت: هدف همه ما خدمت به مردم و اسلام است، دشمن به دنبال انشقاق در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اما مردم ما پای کار نظام هستند مشکلات را لمس می کنند اما امنیت را می‌خواهند.

وی عنوان کرد: ادارات و ارگان‌ها دولتی باید بیشتر تلاش کنند که به مردم خدمت رسانی کنند چرا که لیاقت این مردم خیلی بیشتر است، در این راستا حضور شهردار در مساجد حرکت خوبی بود که به رفع مشکلات مردم کمک می‌کند. حمله اخیر وفاق ملی را در کشور ایجاد کرد و باعث شده همه با تلاش مضاعف برای آبادانی ایران تلاش کنند.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در این دیدار با تبریک سالروز تأسیس سپاه و انجام عملیات غرورآفرین علیه رژیم غاصب اسرائیل اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که در دفاع از انقلاب و آرمان های آن همچنان باقدرت پای کار است و برای دفاع از دین و وطن از هیچ رژیم و کشوری ترس به خود راه نمی‌دهد.

وی افزود: عملیات غرورآفرین اخیر هیمنه و ترس از قدرت پوشالی رژیم صهیونسیتی را در دیدگاه مردم جهان در هم شکست و خوشبختانه همه مردم ایران از انجام این عملیات دفاع کرده و به آن افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید