Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمانعلی ایمانی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: ریزش خاک در حاشیه پل داروپخش اردبیل در حین لوله گذاری منجر به کشته شدن یک کارگر و مصدوم شدن یک نفر دیگر شد.

به گفته وی این اتفاق رأس ساعت ۱۰:۰۶ دقیقه صبح به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و بعد از حدود ۲ دقیقه مأموران آتش نشانی ایستگاه شماره ۵ خود را به محل حادثه رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اردبیل ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع از ۴ ایستگاه دیگر آتش نشانی اردبیل نیز بلافاصله کمک خواسته شد تا خود را به محل رسانده و عملیات امداد و نجات را پیگیری کنند.

ایمانی ادامه داد: در این حادثه یک مصدوم از گردن به پایین به صورت کامل در زیر خاک مدفون شده بود که با انجام عملیات امدادی بعد از حدود یک ساعت مصدوم از زیر آوار نجات یافته و به مراکز درمانی منتقل شد.

به گفته وی کارگر دیگری نیز که در زیر خاک مصدوم شده بود بعد از حدود دو و نیم ساعت تلاش از زیر خاک پیدا شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اردبیل یادآور شد: دلایل این اتفاق ناگوار و ریزش خاک پس از انجام بررسی‌های نهایی اعلام خواهد شد.

ایمانی با قدردانی از تلاش ایثارگرایانه‌ مأموران آتش نشانی اردبیل، گفت: با وجود اینکه هر لحظه امکان ریزش خاک و به خطر افتادن جان امداد رسانان وجود داشت، اما مأموران آتش نشانی بدون وقفه در ۷ متر زیر خاک به دنبال عمل به وظایف خود بودند.

کد خبر 4757011

منبع: مهر

کلیدواژه: علی ایمانی شهرداری اردبیل ریزش آوار اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان سانحه تصادف قزوین شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان زائران اربعین بازگشت زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم