Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح تعطیلی آخر هفته‌ها گفت: تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه، در روزهای دیگر هفته جبران می‌شود.

او افزود: در حال حاضر کارمندان تهران در روزهای غیر از پنجشنبه به جای اینکه ساعت ۲ تعطیل شوند تا ساعت ۵ به کار خود ادامه می‌دهند و با تصویب این طرح، در شهرستان‌ها هم به همین صورت خواهد بود و هیچ خللی در میزان ساعت کار کارمندان  بوجود نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی با بیان اینکه طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در شهرستان‌ها مورد استقبال قرار  گرفته است، توضیح داد: با اجرایی شدن طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در شهرستان، کارمندان می‌توانند آخر هفته‌ها را به ییلاق و روستاهای خود بروند و فرصت بیشتری خواهند داشت.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره مزیت‌های طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها توضیح داد: در شهرستان‌های کوچک، کارمندان می‌توانند آخر هفته‌های خود را به شهرهای اطراف سفر کنند؛ برای مثال مردم شهرهای کوچک خراسان شمالی می‌توانند به مشهد بروند. در کل این طرح موجب رونق گردشگری و مسافرت‌های زیارتی خواهد شد؛ افزون بر این مطالب، این طرح در کلانشهرها نیز موجب کاهش آلودگی هوا و حجم ترافیک خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تلاش برای تخریب روابط تهران - بغداد، آب در هاون کوبیدن است

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعطیلی ادارات در روز پنجشنبه موجب پایین آمدن مصرف آب، برق و گاز خواهد شد. علاوه بر این، ساعت کاری روز پنجشنبه در شهرستان‌ها عمدتاً تا ساعت ۱۱ است، اما وقتی تا ساعت چهار افزایش پیدا کند، روستایی‌هایی که برای انجام کارهای خود به شهر می‌آیند، فرصت بیشتری خواهند داشت.

عزیزی در پایان تاکید کرد: به نظر من در مجموع این طرح مثبت خواهد بود و علیرغم مخالفت دولت با این طرح، نمایندگان از آن حمایت می‌کنند.

گفتنی است؛ طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است و بناست در صحن علنی مجلس مطرح شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود

منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ایجاد پایانه بندر خشک با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان بروجن مورد حمایت و از ضروریات است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامرضا میرزایی امروز در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت حمایت از پروژه‌های حوزه کشاورزی، اظهار داشت: حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام بخش کشاورزی استان در دستور کار است.

منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از ظرفیت‌های قانونی مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد و شکوفایی بیش از پیش بخش کشاورزی استان استفاده خواهم کرد.

میرزایی با اشاره به اینکه اصل رویکرد جهش تولید با مشارکت مردم در طرح‌های بخش کشاورزی معلوم و پیداست، مطرح کرد: لازم است توسعه کشت‌های گلخانه‌ای در شهرستان بروجن از اولویت‌های کاری بخش کشاورزی استان باشد.

وی با اشاره به طرح پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن، بیان کرد:  طرح ایجاد پایانه بندر خشک با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان بروجن مورد حمایت و از ضروریات است.

منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ضروری است طرح احداث شهرک دانش بنیان کشاورزی در شهرستان بروجن با جدیت تمام پیگیری شود تا منشأ اثر در بخش کشاورزی شهرستان باشد.

حسین برزگر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان  نیز در این جلسه گزارش مبسوطی از اقدامات، طرح‌ها و پروژه‌های بخش کشاورزی استان و شهرستان بروجن ارائه کرد و خواستار حمایت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های بخش کشاورزی استان شد.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • خبر مهم برای کارمندان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود
  • چند پیشنهاد برای تحقق «رونق تولید با مشارکت مردم»
  • ۹۰ هزار مسافر وارد شهرستان عسلویه شده است
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • برنامه کاری مدیران قم از اذان صبح تا ساعت ۲۴ است
  • برنامه کاری مدیران از اذان صبح تا ساعت ۲۴