Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران برای سی‌امین سال متوالی در جایگاه نخست رنکینگ دنیا قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با اعلام این خبر گفت: برای سی‌امین سال متوالی از سال 1989 که این تیم برای اولین بار در رنکینگ جهانی قرار گرفت، تاکنون همیشه در رتبه نخست قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش بانوان نیز تیم والیبال نشسته کشورمان در جایگاه هفتم قرار دارد.

بر اساس آخرین رنکینگ اعلام شده در بخش مردان تیم‌های ایران، برزیل، مصر، بوسنی، اوکراین، چین، آمریکا، آلمان، روسیه و قزاقستان 10 تیم برتر دنیا هستند و در بخش بانوان نیز تیم‌های آمریکا، چین، برزیل، اوکراین، کانادا، روسیه، ایران، روآندا، هلند و ایتالیا به عنوان 10 تیم برتر معرفی شده‌اند.

کد خبر 394699

منبع: ایمنا

کلیدواژه: والیبال نشسته والیبال نشسته ایران جانبازان و معلولان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی نوجوانان تنیس روی میز

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، فدراسیون جهانی تنیس روی میز رنکینگ هفته سیزدهم خود را منتشر کرد و بنیامین فرجی ملی پوش نابغه پینگ پنگ ایران همچنان صدرنشین رده سنی نوجوانان جهان در رده سنی زیر ۱۵ سال قرار گرفت.

در این رنکینگ بنیامین فرجی با ۳۴۴۵ امتیاز همچنان بالاتر از ورزشکارانی از کشورهای کره جنوبی، ژاپن و چین رتبه نخست جدول رده سنی زیر ۱۵ سال و نوجوانان جهان را در اختیار دارد.

کد خبر 6062654

دیگر خبرها

  • آخرین اردوی تمرینی تیم ملی والیبال نشسته بانوان
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی
  • از امدادگری در زلزله بم تا سرمربیگری تیم ملی
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران رهسپار چین می‌شود
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی نوجوانان تنیس روی میز
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود