Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، و  به گزارش محیط زیست استان ، محسن محسنی مسوول روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست گرگان گفت: با حضور به موقع محیط‌بانان ۲ شکارچی غیرمجاز در تالاب صوفیکم گلستان قبل از هر گونه موفقیت در شکار دستگیر شدند.


محسن محسنی افزود: از متخلفان ۲ قبضه سلاح شکاری دولول و ۱۴ تیر فشنگ ساچمه زنی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسنی با بیان این که با سرد شدن هوا، زیستگاه‌های آبی و آب بندان‌های استان میزبان پرندگان مهاجر آبزی و کنار خواهد شد گفت: اقدامات و گشت‌های بازدارنده محیط بانان تشدید شده است.


محسنی از علاقه‌مندان به محیط زیست خواست: تخلف‌های زیست محیطی را از طریق سامانه رایگان ۱۵۴۰ یا ۳۲۵۵۲۴۴۶۱ به اداره‌های محیط زیست اطلاع دهند.

 

تالاب شکار و تیراندازی ممنوع صوفیکم در شمال گلستان، ‎ ۳۳هزار و ‎۳۷۰ هکتار وسعت دارد و در کیلومتر ‎ ۲۵جاده آق‌قلا به مرز اینچه‌برون در شمال استان واقع است.


این تالاب علاوه بر پرندگان، محل زیست برخی گونه‌های نادر حیات وحش جهان از جمله روباه ترکمن و کوچک‌ترین پستاندار ایران یعنی حشره‌خوار کوتوله است.


انتهای پیام / فا


شکار غیرمجاز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست اخبار استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: این سازمان با هدف تجهیز مناطق حفاظت شده ۱۰۰ دستگاه خودروی عملیاتی را تا پایان سال به پاسگاه‌های محیط بانی تحویل می‌دهد.

کبری نوجوان گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت