Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -
دانلود آهنگ جدید پدرام شاد بنام کار گذشته از کار با بالاترین کیفیت
Download New MusicPedram Shad – Kaar Gozashteh Az Kaar
ترانه و ملودی: ایمین , تنظیم: میلاد بهشتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ کند جذب بیمه‌ای در صندوق روستائیان کهگیلویه و بویراحمد

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: واقعیت امر این است که آهنگ جذب بیمه‌ای در این صندوق کُند است. - اخبار استانها -

سعید کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایر از سال 1384 با رویکرد ارائه خدمات بیمه‌ای بلندمدت به کشاورزان، روستاییان و عشایر در بخش‌های مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت تأسیس شد.

وی دلیل تأسیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بیمه اختیاری کشاورزان، عشایر و ساکنان شهر‌های زیر 20 هزار نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون تنها 30هزار نفر در استان زیرپوشش این صندوق قرار گرفته‌اند که این آمار نشان می‌دهد آهنگ جذب بیمه‌ای در این صندوق کُند بوده است.

کرمی با اشاره به اینکه بر اساس اصل 29 قانون اساسی، بیمه اجتماعی از نوع بیمه همگانی بوده و دولت تکلیف دارد این امکان را برای همه مردم جامعه فراهم کند، ابراز کرد: براساس آخرین آمار‌ها، نزدیک به 44 درصد جمعیت 720 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در مناطق روستایی و عشایری زندگی می‌کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد افزود: 44 درصد جمعیت 720 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در روستا‌ها ساکن هستند و حدود 12 درصد در قالب 80 هزار نفر نیز جمعیت عشایری این استان است.

کرمی با اشاره به مصوبه هیئت دولت بنا بر حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، یادآور شد: زنان دارای سه فرزند و بیشتر به‌صورت رایگان به عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در می‌آیند و از مزایای صندوق بهره‌مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان تا تاریخ سی‌ام فروردین ماه جاری فرصت دارند با ثبت نام خود در سایت روستا یا مراجعه به 25 کارگزاری این صندوق در استان کهگیلویه و بویراحمد از مزایای بیمه اجتماعی شامل بازنشستگی، از کارأفتادگی کلی، بازماندگان متوفی و نقل و انتقال سوابق بصورت رایگان بهره ببرند.

کرمی بیان کرد: مزایای این صندوق شامل بازنشستگی، از کارأفتادگی، تعیین حقوق، مستمری و موارد دیگر است که بیمه‌شدگان بهره‌مند می‌شوند و به ازای فرزند چهارم و بالاتر 2 سال به سنوات بیمه‌ای آن‌ها اضافه می‌شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خانواده‌هایی که از فروردین‌ماه 96 تاکنون صاحب فرزندان سوم و بالاتر شده‌اند، می‌توانند به صندوق و یا از طریق سایت‌‌های مشخص شده از مزایای این طرح بهره‌مند ببرند.

کرمی تاکید کرد: زنان روستایی و‌ عشایر دارای سه فرزندی و‌ یا بیشتر که تاریخ فرزند سوم وی 1 فروردین‌ماه 96 به بعد است، کاملاً رایگان بیمه می‌شوند.

دیگر خبرها

  • غوغای آهنگ ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • خاطره مهران رجبی از گلریز و واکنش به آهنگ خجسته باد | ویدئو
  • دانلود آهنگ های جدید 1403
  • آهنگ کند جذب بیمه‌ای در صندوق روستائیان کهگیلویه و بویراحمد
  • دانلود آهنگ خودم تنها تن‌ها دلم همایون شجریان + متن
  • چرا پای آهنگ «گل یخ» کوروش یغمایی به منچسترسیتی، لیورپول و اینترمیلان باز شد؟
  • (ویدئو) سرود حمله ایران به اسرائیل با آهنگ حماسی و جذاب
  • رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی + ویدیو
  • انتشار تک‌آهنگ «الوعد الصادق» + صوت