Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:43:23 GMT

محمدی بعد از ۶ بازی برای خنت به میدان می‌رود

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۶۵۹۸

خنت بلژیک با بهره‌مندی از ملی پوش ایرانی خود مقابل سنت‌ترویدن قرار می‌گیرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه ماقبل پایانی هفته دوازدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم خنت که میلاد محمدی در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه استاین به مصاف تیم رده سیزدهمی سنت‌تروین خواهد رفت.

 

میلاد محمدی که آخرین بار در هفته ششم ژوپیر لیگ برای خنت به میدان رفته و در ۶ مسابقه اخیرشان تنها یک بار در جام حذفی بلژیک بازی کرده بود، پس از مدت‌ها به ترکیب تیمش بازگشت و جزو نفرات اصلی تیمش برابر سنت‌ترویدن حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

یاران محمدی با ۶ پیروزی، دو تساوی و دو شکست در دیدارهای اخیرشان ۲۰ امتیازی هستند و در جایگاه سوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار گرفتند.

میلاد محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان

به گزارش ورزش سه، میلاد زکی‌پور مدافع چپ تیم سپاهان در بازی‌های اخیر  با نقشی متفاوت و وظایفی جدید در ترکیب این تیم حضور پیدا می‌کند و نفوذهای او نسبت به نیم فصل اول کمتر شده است.

با توجه به عملکرد دفاعی ضعیف سپاهان در هفته های اخیر و نبود مهره‌های تاثیرگذار دفاعی مورایس با تغییری اندک در سبک بازی تیم خود تا حدودی خط دفاع این تیم را تقویت کرده است، دیگر خبری از استارت های مداوم و حضور های ناگهانی میلاد زکی‌پور در حوالی محوطه جریمه تیم ها نیست و او با احتیاط بیشتری نفوذ می‌کند و با باقی ماندن در نیمه خودی اجازه نفوذهای بیشتر را برای رامین رضاییان فراهم کرده است.

سپاهان در عوض ثابت بازی کردن میلاد‌ زکی‌پور از رضا شکاری و علی‌اصغر اعرابی در سمت چپ استفاده می‌کند و معمولا نزدیک به 70 دقیقه رضا شکاری در زمین حضور دارد و اعرابی تازه نفس در نیمه دوم به ترکیب این تیم اضافه می‌شود تا با زوج‌سازی با هافبک های این تیم سمت چپ سپاهان را هم فعال نگه دارد.

میلاد زکی‌پور در طول فصل یکی از مهره‌های ثابت و مورد علاقه مورایس بوده که با توجه به شرایط این تیم نقش تاکتیکی جدیدی دارد، البته حضور او در خط دفاع به صورت کامل نیست و دقایقی از مسابقه رامین رضاییان استراحت بیشتری می‌کند و حملات به سمت چپ خط دفاعی سپاهان منتقل می‌شود.

زکی‌پور در بازی با پرسپولیس به نظر می‌رسد که نفوذهای بیشتری انجام دهد و با توجه به قدرت دفاعی و هجومی سمت چپ پرسپولیس که مقابل رامین رضاییان قرار می‌گیرند او مسئولیت بالانس کردن حملات تیم‌اش را خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • سوپرایز بلانکو کامل نشد! (عکس)