Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ترامپ با انتشار عکسی از خود در اتاق عملیات کاخ سفید، مدعی شد که لحظه به لحظه در حال فرماندهی عملیات علیه ابوبکر البغدادی بوده و نوشت: " مثل یک فیلم سینمایی عملیات را تماشا می کردم."

اما این تصویر ترامپ جعلی از آب در آمده و یکی از خبرنگاران آمریکایی به انتشار مجدد آن نوشته است:

براساس تصویر ترامپ از اتاق عملیات که مدعی است هنگام عملیات علیه بغدادی گرفته شده است :

ساعت عکس ۵:۰۵ بعداز ظهر را نشان می دهد اما ساعت عملیات ۳:۳۰ دقیقه است ترامپ هم ساعت ۳:۳۳ دقیقه  زمین گلف را ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1717 کد خبر 1314885

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ داعش ابوبکر البغدادی ابوبکر البغدادی داعش ایالات متحده آمریکا سوریه عراق دونالد ترامپ کردهای سوریه بارش برف باران لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود

نادیا زکالوند: تصور کنید خودتان را برای مصاحبه شغلی در شرکت بزرگ فناوری گوگل آماده می‌کنید و ساعت‌ها وقت برای مطالعه اختصاص می‌دهید اما موقع مصاحبه متوجه می‌شوید، فقط کافی بود خود را برای سوال‌های پیچیده درباره قهوه و قهوه‌خانه (کافی‌شاپ) آماده می‌کردید. در واقع کسی باور نمی‌کند این دو فضای کاملا متفاوت در یکدیگر ادغام شوند!

نوشیدنی‌های داغ کافئین‌دار و مراکز اطلاعات آنلاین هیچ شباهتی با هم ندارند، اما کارمند سابق گوگل می‌گوید، «مصاحبه‌کننده‌های این شرکت هنگام مصاحبه با متقاضیان شغل، عاشق مطرح کردن پرسش‌هایی درباره قهوه و قهوه‌خانه هستند.»

مثلا، یکی از کارمندان خانم این شرکت می‌گوید موقع مصاحبه از او معمایی درباره قهوه‌خانه پرسیده بودند. معما این بود، «قهوه‌خانه‌ای در سانفرانسیسکو وجود دارد و عرضه و تقاضای آن نامحدود است. به این معنا که قهوه این قهوه‌خانه هیچ‌وقت تمام نمی‌شود و مشتریان هم دورادور قهوه‌خانه را گرفته‌اند. قهوه‌خانه تقریبا ۴۶ مترمربع فضا دارد. این قهوه‌خانه روزانه چند فنجان قهوه آماده می‌کند؟

افراد برای این سوال، پاسخ‌ها گوناگونی داده‌اند. یک نفر گفت، صفر-زیرا درباره کارکنان قهوه‌خانه صحبتی نشده بود.

دیگری گفت، اگر برای آماده کردن هر فنجان قهوه ۳۰ ثانیه وقت بدهیم، پس هر ساعت ۱۲۰ فنجان و در ۸ ساعت روز کاری ۹۶۰ فنجان می‌شود.

نفر دیگر هم گفت، «تعداد فنجان‌ها اهمیتی ندارد، عرضه و تقاضا همیشه برابر خواهند بود.»

چهارمی گفت، «سوال بیشتر درباره تهیه قهوه است و کاری به روش سرو آن ندارد. بنابراین نیازی به فنجان نیست.»

نفر پنجمی هم به‌ شوخی پاسخ داد: «نمی‌دانم. بد نیست، پاسخ آن را از موتور جستجوی گوگل بپرسیم.»

مصاحبه‌کننده‌های گوگل می‌گویند، این نوع سوال‌ها مهارت‌های حل مساله و تصمیم‌گیری متقاضیان شغل را بدون اینکه خودشان متوجه شوند، محک می‌زند.

منبع:

ladbible

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897280

دیگر خبرها

  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • اینفوگرافیک/ تو را است معجزه در کف / مواردی که در قرآن معجزه عصای حضرت موسی
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • ببینید | لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • ژاوی: داوری در لالیگا شرم‌آور است؛ همه شاهد بی‌عدالتی علیه بارسلونا بودند
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • نتانیاهو به تشدید فشار نظامی علیه حماس تهدید کرد
  • دروغ هایی که درباره ماجرای ریزپرنده ها گفته شد | اسرائیل پاسخ عملیات وعده صادق را داد؟
  • عملیات ایران نبوغ‌آمیز بود/ ایران مانند شیر است و اسرائیل مثل یک «سگ چلاق» / نتانیاهو معادل هیتلر است/ آمریکا در آستانه جنگ داخلی قرار دارد