Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@12:57:08 GMT

مرگ ۲ کودک خردسال در سوپرمارکت

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۸۰۰۱

مرگ ۲ کودک خردسال در سوپرمارکت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در‌این‌باره گفت: وقوع حادثه ریزش چاه در ساعت ۱۳: ۱۷ ظهر شنبه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در محله کن، سه‌راهی شهیدان اعزام کرد.  وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل، مشاهده شد حادثه در یک مغازه سوپرمارکت که در طبقه همکف ساختمان سه‌طبقه قدیمی‌ای قرار داشت، رخ داده و درحالی‌که افرادی داخل مغازه بودند، ناگهان دیواره یک چاه تخریب شده و گودالی به وسعت دو متر در آن ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در همان دقایق اولیه وقوع حادثه جوانی حدود ۲۰ساله که داخل چاه سقوط کرده بود با کمک مردم از چاه بیرون کشیده و نجات داده شد، گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که دو پسربچه حدود پنج و شش‌ساله نیز داخل چاه سقوط کرده‌اند. 

او ادامه داد: در همین راستا نیز آتش‌نشانان هم‌زمان با ایمن‌‌سازی محل، وارد چاه شده و عملیات خود را برای نجات دو کودک در عمق چاه آغاز کردند. این عملیات با سختی‌های زیادی روبه‌رو بود؛ چرا‌که دهانه چاه هر لحظه در حال ریزش بود و اجسام داخل مغازه نیز به داخل چاه سقوط کرده بودند. 

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان مدتی بعد موفق شدند دو کودک را از عمق چاه خارج کنند، اما با تحویل آنان به عوامل اورژانس مشخص شد هر دو کودک جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مرگ ریزش دهانه چاه کودک خردسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 

 سرهنگ علی رضایی گفت: در پی بی توجهی لحظه‌ای به قوانین رانندگی و تردد شبانه و خلاف جهت یک خودرو در یکی از جاده‌های برون شهری، حادثه غم انگیز برخورد رخ به رخ ۲ خودرو و مرگ چندین نفر از جمله پدر و مادر یک دختر  ۷ ساله رقم خورد.

وی  افزود: در این راستا طی دیداری که به همت دایره اجتماعی پلیس راه با خانواده جانباختگان این حادثه داشتیم با دختر خردسال این خانواده مواجه شدیم که والدین خود را در این حادثه از دست داده بود؛ اما هر روز و ساعت‌ها با قاب عکس پدر و مادر حرف می‌زند و چشم به راه آنان است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با تاکید بر رعایت احتیاط کامل در همه تردد‌های جاده‌ای و پرهیز از حتی یک لحظه غفلت یا انحراف به چپ و تردد خلاف جهت، بیان کرد: بیاییم به تاسی از چشمان همیشه گریان این کودک خردسال و دیگر فرزندان و والدینی که چشم به راه عزیزانشان هستند، هیچ گاه برای اندکی زودتر رسیدن با انجام تخلفات حادثه ساز، جان خود و دیگران را به خطر نیاندازیم تا با بی احتیاطی‌های هر چند کوچک، حوادث غیر قابل جبران رقم نخورد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده