Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون یک سوم از آرای انتخابات ریاست جمهوری روز یکشنبه (دیروز) شمارش شده و مارتینز که از سوی «جبهه فراگیر» نامزد شده ۳۸ درصد آرا را کسب کرده است.   «لوئیس لاکاله پو» نامزد حزب ملی نیز با کسب ۳۰ درصد آرا در جایگاه دوم قرار گرفته است. از آنجایی که هیچ یک از نامزد‌ها اکثریت مطلق را به دست نیاورده‌اند، روز ۲۴ نوامبر (یکشنبه سوم آذر) دور دوم انتخابات برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رای‌دهندگان اروگوئه‌ای روز یکشنبه همچنین به ایجاد اصلاحاتی در قانون اساسی رای دادند. علاوه بر این، انتخابات تعیین ۹۹ نماینده مجلس سفلی و ۳۰ سناتور نیز روز یکشنبه برگزار شد.   همزمان با انتخابات اروگوئه، مردم کشور همسایه (آرژانتین) نیز در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند. «آلبرتو فرناندز» نامزد چپگرایان آرژانتین تاکنون با کسب ۴۷.۲۱ درصد آرا پیشتاز است.   این انتخابات در حالی است که کشور‌های اکوادور، شیلی و بولیوی در آمریکای لاتین شاهد اعتراض‌ها و ناآرامی‌های گسترده است.   اوروگوئه جزو کشور‌های باثبات در آمریکای لاتین به شمار می‌آید، اما امنیت جزو مهمترین موضوعات در انتخابات ریاست جمهوری و کنگره بود.   سال گذشته قتل و خشونت در این کشور به شدت افزایش یافت به طوری که ۴۱۴ مورد قتل در دومین کشور کوچک آمریکای لاتین ثبت شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری جبهه فراگیر اروگوئه دور دوم انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه شادی مردم ایران از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی

به سرویس شهروندخبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  ۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران قانونی کشور و عدم واکنش صریح جامعه بین المللی به این اقدام غیرقانونی، بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد. همزمان با این اقدام، مردم سراسر کشور ، از این اقدام حمایت کرده و علیه رژیم صهیونیستی شعار سردادند.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دانش آموزان کشورمان هم  در حمایت از عملیات بامداد یکشنبه  نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزهای کشور شعار سر دادند و با پخش شیرینی شادی کردند.

دانش آموزان مدرسه صدرای شیرازی منطقه ۱۴ تهران هم فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • حمید دباشی، استاد دانشگاه کلمبیا: اعراب، ایرانیان، مسلمانان، مردم آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین موجودیت واقعی برای فیلسوفان اروپایی ندارند/ نگاهی به فیلسوف برجسته‌ی اروپایی یورگن ‌هابرماس بیندازید که از کشتار فلسطینیان توسط اسرائیل حمایت کرد
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • ادامه شادی مردم ایران از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی