Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی دلهره‌آوری که به تازگی منتشر شده است فرار از مرگ حتمی یک جوان موتورسوار انگلیسی را به تصویر می‌کشد.

این جوان قصد داشت با موتورسیکلت خود از تقاطع محل عبور قطار  رد شود که ناگهان  قطار تندرو از راه رسید. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در ابتدای ویدئو این جوان که هویتش مشخص نشده در حال ورود به محدوده ریل قطار دیده می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که او کاملا حواسش به موتورسیکلت و عبور از تقاطع محل عبور قطار است، ناگهان یک قطار تندرو از مقابل او با سرعتی وحشتناک رد می‌شود.

این ویدئو نشان می‌دهد این جوان در آخرین لحظه متوجه رسیدن قطار شده و قسمت جلوی موتورسیکلت خود را به سمت بیرون ریل حرکت می‌دهد. این واکنش لحظه آخری او موجب شد تا قطار با او و موتورسیکلتش برخورد نکند. در این ویدئو زن جوانی که با دیدن این صحنه دچار وحشت شده و دو دستش را مقابل صورتش می‌گیرد، دیده می‌شود.

" جان پین، بازرس پلیس حمل و نقل انگلیس در این باره گفت: " این ویدئو بدون شک ویدئویی تکان دهنده است و شخصی که در آن دیده می‌شود به طرزی باورنکردنی خوش شانس بود که از مرگ یا جراحت شدید جان سالم بدر برد.

گفتنی است؛ این حادثه در تاریخ ۲۰ اکتبر و در منطقه "گِراوِسِند" در اطراف شهر کنت انگلیس رخ داد.

انتهای پیام/ فرار موتورسوار خوش شانس از تصادف با قطار در آخرین لحظه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس وحشتناک ترین ها تصادف قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)

 

 

 

سید جلال ملکی روز چهارشنبه گفت: «ساعت ۱۱:۱۳ امروز حادثه آتش‌سوزی در مجیدیه شمالی خیابان حسینی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در مدت‌زمان چهار دقیقه آتش نشانان به محل حادثه رسیدند.» در محل مشاهده شد در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه ۱۲ واحدی در یک واحد ۷۰ متری آتش سوزی روی داده و بدلیل وجود مواد ضایعاتی و همچنین ظروف حاوی بنزین و حشره کش همزمان با آتش سوزی چند انفجار کوچک بدلیل وجود این مواد در محل روی داده است.   ملکی ادامه داد: همزمان با خاموش کردن آتش جسم بی جان یک مرد حدود ۶۰ ساله توسط آتش نشانان کشف شد که تحویل عوامل انتظامی شد و پس از دقایقی نیز آتش بطور کامل خاموش شد.   وی علت این آتش‌سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش‌نشانی اعلام کرد.       منبع : ایرنا ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه انفجار یک خودرو در نتانیا - اسرائیل (فیلم) لحظه انفجار باتری دوچرخه برقی (فیلم) لحظه هولناک انفجار یک آپارتمان در گرمسار (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصادف موتورسیکلت ۲ جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند
  • جان‌ باختن دو نفر در تصادف موتور سیکلت و پژو در شهر کلاله
  • جان‌باختن دو نفر در تصادف موتورسیکلت و پژو در کلاله
  • جان‌باختن دو نفر در تصادف موتورسیکلت و پژو، کلاله
  • (ویدئو) قطار بومی مترو هفته آینده وارد خط خواهد شد
  • انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان