Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان اظهار کرد: شرکت‌های صنعتی استان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند و می‌توانند خیلی قوی در نمایشگاه توانمندی های استان کرمان در تبریز حضور پیدا کنند، بنابراین اطلاع‌رسانی لازم باید صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدعلی دهقان در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان کرمان با محوریت نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در تبریز، گفت: نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که مذاکره‌ای در خصوص این نمایشگاه با دستگاه‌ها خواهیم داشت تا حضور فعال و قوی داشته باشند، تصریح کرد: شرکت‌های صنعتی استان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند و می‌توانند خیلی قوی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند، بنابراین اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهید.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با تاکید بر حضور حداقل 5 صنایع رو به رشد استان کرمان در این نمایشگاه، اظهار کرد: فعالان اقتصادی فقط امروز را نباید ببینند، بلکه افق‌های بالاتر را باید مدنظر قرار دهند و همچنین به دنبال جذب مشتریان بیشتر باشند.

وی با اشاره به اینکه استان‌های همدان و قزوین نیز در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، بیان کرد: در این نمایشگاه 32 غرفه به استان کرمان اختصاص داده شده است لذا تا یک‌شنبه هفته آینده ثبت‌نام‌ها انجام شود. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، مهدی حسینی‌نژاد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در این جلسه گفت: استان کرمان تاکنون حدود یک هزار متر مربع برای حضور در این نمایشگاه رزرو کرده است.

 

بیشتر بخوانید: 128هزار پرونده در شعب دادگستری استان مورد رسیدگی قرار گرفته است رشد 7 درصدی ارائه اظهارنامه مالیاتی استان کرمان در سال جاری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان رشد روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت شرکت واحد اتوبوسرانی در مسیر بی‌آرتی به روال عادی بازگشت

یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز با حضور در جمع رانندگان معترض به مسائل صنفی اتوبوسرانی، قول پیگیری دقیق و اصولی مطالبات آنها را داد.

نماینده رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در دیدار فرماندار به ارائه مطالبات صنفی خود از جمله و قانون سختی زیان‌آور شد.

مقرر شد جلسه‌ای با حضور شهردار تبریز، فرماندار و نماینده رانندگان برای بررسی دقیق این مطالبات برگزار شود.

گفتنی است 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بومی‌سازی تولید شیرآلات صنعتی ضداسید در کرج
  • حضور دانش بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه تجهیزات نفت و پتروشیمی چین
  • حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه فناوری چین
  • حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین
  • دانش‌بنیان‌های ایرانی به نمایشگاه فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین می‌روند
  • فعالیت شرکت واحد اتوبوسرانی در مسیر بی‌آرتی به روال عادی بازگشت
  • استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه شریف در توسعه صنعت داروسازی کشور
  • شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور راهی نمایشگاه نفت و گاز روسیه می‌شوند
  • نمایشگاه ایران اکسپو با حضور ۳ هزار تاجر خارجی برگزار می شود
  • گشایش نمایشگاه صنایعی دستی در مسجد کبود