Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تقویم جهانی، اکتبر یا «مهر» ماه آگاهی رسانی سرطان پستان که از گسترده‌ترین انواع سرطان در میان زنان است، شناخته می‌شود. این ماه فرصتی مغتنم برای افزایش آگاهی مردم در مورد علل، علائم، نشانه‌ها و راه‌های پیشگیری از این بیماری است.

برنامه‌های گوناگونی در کشورهای مختلف برای افزایش آگاهی زنان برگزار می‌کنند که پیاده روی عمومی در پارک لاله تهران از جمله این برنامه‌ها است که متخصصان این حوزه با حضور در این برنامه، توصیه‌های لازم را به آنان ارایه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رعنا برازنده دبیر اجرایی پنجمین پویش ملی سرطان پستان گفت: این پیاده روی روز پنجشنبه جاری از ساعت ١٠ تا ١٢ انجام می‌شود و بانوان متقاضی شرکت در پیاده‌روی و معاینه رایگان پستان می‌توانند عدد یک را به شماره  ٠٩١٠١٧٥٤٠٥١ ارسال یا جهت اطلاع بیشتر با این شماره تماس داشته باشند.

به رشد بیش از حد و غیر طبیعی سلول‌های پستان، سرطان پستان می‌گویند. بیشتر سرطان‌های پستان از نوع مجاری شیری هستند و درصد کمتری از نوع لوبولار (سلول‌های شیرساز) می‌باشند.

هرچند پزشکان اعلام می‌کنند که افزایش سن و عوامل ژنتیکی، عامل مهمی در ابتلاء به سرطان پستان است اما ازدواج نکردن، سن بالای بارداری، نداشتن شیردهی، چاقی، قاعدگی در سن پایین و یائسگی دیر هنگام؛ از مهمترین عوامل خطر ابتلاء به این بیماری است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارک لاله سرطان سینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن دو عابر پیاده در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: برخورد خودرو موجب کشته شدن این عابران شده بود .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشته شدن دو عابر پیاده در تهران
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • برخورد جدی پلیس با تخلفات ساکن و ثبت تخلف پارک حاشیه ای با دوربین های متحرک
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟