Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ستاد توسعه فناوری نانو، هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد مدیریتی حوزه نانو، ۱۰ و ۱۱ دی‌ماه امسال و با عنوان «صعود به سبک فاتحان اورست» برگزار خواهد شد. این دوره مجمع تلاش خواهد داشت تا موضوع تأثیر فضای متغیر و ناپایدار اقتصادی کشور را بر کسب‌وکارهای دانش‌بنیان محور قرار داده و به بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای ناشی از آن بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچون دوره‌های گذشته مجمع، امسال نیز صاحب‌نظران مختلفی در این دو روز به ارائه دیدگاه‌ها و تجربیات خود در قالب سخنرانی‌ها، پنل‌ها و کارگاه‌های مختلف خواهند پرداخت که به‌زودی از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی مجمع معرفی می‌شوند. به‌همین ترتیب گردهمایی بخش بزرگی از فعالان اکوسیستم حوزه فناوری و نوآوری به ویژه فناوری نانو، فرصت ارزشمندی جهت شبکه‌سازی و گسترش ارتباطات برای شرکت‌کنندگان این رویداد خواهد بود.

ثبت‌نام این دوره مجمع اقتصاد فناوری نانو از هفته آینده آغاز می شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب‌سایت مجمع به نشانی www.nanoecoforum.ir نسبت به ثبت‌نام در این رویداد اقدام کنند.

در دور گذشته مجمع اقتصاد فناوری نانو، بیش از ۸۰۰ نفر از فناوران، مدیران استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، مجموعه‌های بزرگ صنعتی، سرمایه‌گذاران و ارائه‌دهندگان خدمات کسب‌ و کار طی دو روز گردهم آمده و در قالب نزدیک به ۳۰ نشست مختلف، شنونده نقطه‌ نظرات ۳۵ سخنران مختلف بوده و به بحث و تبادل‌نظر پیرامون موضوعات مختلف پرداختند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد توسعه فناوری نانو مجمع اقتصاد فناوری نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد

حسین پیمانی‌زاد، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری هفتمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با عنوان قلم ۷ به‌عنوان مهم‌ترین رویداد دانشجویی سال جاری است.

وی با اشاره به توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حوزه اندیشه و نیز نشریات دانشجویی عنوان کرد: امسال با توجه به همین توان بالقوه، میزبانی هفتمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور به مشهد واگذار و دبیرخانه جشنواره ملی قلم ۷ در این واحد فعال شده و هماهنگی و پیگیری برگزاری شایسته جشنواره توسط مشهد درحال انجام است. 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و جشنواره شعر مهدویت و امامت، راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع خلاق، برپایی اردو‌های فرهنگی، تربیتی، ورزشی برای دانشجویان، کارکنان و استادان و... را از دیگر برنامه‌های این حوزه برای سال جاری عنوان کرد. 

پیمانی‌زاد با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال و نیز دیدار رمضانی با دانشجویان گفت: حوزه فرهنگی دانشجویی نیز با تداوم فعالیت در چارچوب دستورالعمل‌های فرهنگی، شعار و بیانات امسال رهبری را نیز سرلوحه کار خود قرار خواهد داد. این حوزه درراستای توانمندسازی دانشجویان و ذیل شعار«هر دانشجو، یک تخصص، یک مهارت» اقدام به برگزاری کارگاه‌های توان‌افزایی مهارتی خواهد کرد تا دانشجو در کنار کسب دانش، تخصص‌های عملی را نیز بیاموزد. 

وی ادامه داد: رهبری به مسئله توقع کار از تشکل‌های دانشجویی و نگاه تشکل‌ها به درون تا بیرون دانشگاه تأکید داشتند و این معاونت نیز با همین نگاه، فعالیت تشکل‌های دانشگاهی را تقویت خواهدکرد. 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد همچنین از راه‌اندازی کلینیک مشاور امین در این دانشگاه خبر داد و از تداوم برپایی اردو‌های راهیان نور و پیشرفت، اردوی زیارت و راهپیمایی اربعین حسینی و... به‌عنوان دیگر برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه نام برد.

پیمانی‌زاد با تأکید بر توجه دانشگاه به امور زنان و وخانواده از برگزاری کارگاه‌های تخصصی مرتبط با مسائل خانواده ویژه کارکان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خبر داد. 

وی موضوع عفاف و حجاب را موضوع مهم دیگر فعالیت این معاونت عنوان کرد که با همکاری نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، نشست و کارگاه‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه به نیازهای روز جامعه
  • برپایی رویداد «مانوین» با نگاهی نوآورانه، آینده‌نگرانه و توجه به نیازهاى روز جامعه
  • «معرکه» محلی برای معرفی کسب و کار‌ها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند
  • راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو
  • نانو و تجهیزات پزشکی از حوزه‌های شاخص فناوری در ایران است