Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@13:34:20 GMT

میزان نزاع در مازندران افزایش یافته است

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۹۹۶۴۱

میزان نزاع در مازندران افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی آمار معاینات انجام شده، شش ماه سالجاری در استان را ۱۳ هزار ۱۰۱ نفر اعلام کرد و  افزود : این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش داشت و از این تعداد ذکر شده ۸ هزار ۵۶۶ نفر مرد و مابقی زن هستند.

وی ادامه داد:  بیشترین نزاع به ترتیب مربوط به شهرهای ساری با دو هزار و۷۸۰ ، بابل با هزار و ۶۰۷ و آمل با هزار و ۳۵۸ نفر و کمترین موارد نزاع به ترتیب در شهرهای عباس آباد با ۲۲۱ نفر بوده است و مرداد با دو هزار و ۳۳۶ ،شهریور با دو هزار و ۳۰۴ ، تیر با دو هزار و ۲۶۷ به ترتیب بیشترین و  فروردین با هزار و ۸۹۵ مورد کمترین نزاع گزارش و ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران با تاکید بر اینکه نزاع و درگیری بیشترین دلیل مراجعه افراد به مراکز پزشکی قانونی است ، تصریح کرد: بخش قابل توجهی از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگیری از طرف مراجع قضایی و انتظامی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می شود که بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی با توجه به قانون مجازات اسلامی برای آنان گواهی صادر می شود.

 این مقام اجرایی استان یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع را پائین بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت: می توان با آموزش مهارت های زندگی به خصوص در سنین پایین میزان تحمل افراد را در شرایط استرس بالا برد تا افراد به جای درگیری فیزیکی ، با بحث ، گفتگو و تفاهم مشکلات فی ما بین را حل و فصل کنند.

کد خبر 4757401

منبع: مهر

کلیدواژه: علی عباسی ساری اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام بارش باران گرگان سانحه تصادف قزوین خطبه های نماز جمعه شهرکرد استانداری سمنان یاسوج زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسارت ۳ هزار نفر از اهالی غزه از آغاز جنگ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، مرکز حقوق بشر میزان در گزارشی اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه ۳ هزار فلسطینی را در این باریکه به اسارت گرفته است.

این مرکز اشاره کرد که در میان بازداشت شدگان ده‌ها زن و کودک و افراد مسن دیده می‌شود.

مرکز میزان تاکید کرد که این افراد در زندان‌های نفحه و النقب محبوس هستند و هیچ ارتباطی با دنیای خارج ندارند و کسی حق ملاقات با آن‌ها را نیز ندارد و حتی از داشتن وکیل هم محروم هستند.

این مرکز حقوقی اشاره کرد که تمامی این افراد به شیوه‌های مختلف هم حین بازداشت، هم هنگام بازجویی و حبس تحت شکنجه قرار گرفتند.

مرکز میزان خواستار اقدام فوری جامعه بین‌الملل و عمل به مسئولیت‌های اخلاقی و قانونی خود و حمایت از غیرنظامیان در غزه به ویژه افراد بازداشت شده شد.

کد خبر 6079531 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟
  • ثبت بالاترین میزان تاریخ تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • بیشترین باران در جنوب بوشهر به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شد
  • اسارت ۳ هزار نفر از اهالی غزه از آغاز جنگ
  • کدام کشورها بیشترین میزان جرایم سایبری در جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • فخاس اسفند خوبی را پشت سر گذاشت
  • کنگان سربیشه با ۱۷ میلی متر رکوردار بارش باران در خراسان جنوبی شد
  • برف بهاری برخی مناطق یزد را سفیدپوش کرد
  • بیشترین میزان بارندگی سیستان و بلوچستان در مولتان به ثبت رسید
  • افزایش ذخیره حجم آب سد‌های مازندران