Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله صافی گلپایگانی در پیام تسلیتی فقدان روحانی وارسته علامه سید جعفر عاملی را برای مراکز علمی و دینی خسارت دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پیام تسلیت آیت الله صافی گلپایگانی بمناسبت ارتحال مرحوم علّامه سید جعفر مرتضی عاملی از علمای لبنان آمده است: با تاسف و تاثر فراوان، خبر رحلت عالم بزرگوار، مدافع راستین اسلام و ولایت، علّامه محقق آقای حاج سید جعفر مرتضی عاملی رضوان الله علیه را دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین پیام افزوده شده است:  شخصیتی که عمر پر برکت خود را در ارائه صحیح تاریخ اسلام و مذهب حقّه جعفری و پاسخ به شبهات و دفاع از معارف نورانی اهل البیت علیهم السلام گذرانید و ده ها کتاب نفیس و ارزنده و معتبر را به عالم اسلام و حوزه های علمیه و  پژوهشگران این عرصه تقدیم نمود.

در بخش دیگری از این پیام با بیان اینکه فقدان این روحانی وارسته برای مراکز علمی و دینی ثلمه و خسارت است آمده است: اینجانب این ضایعه مولمه را به حضرات علمای اعلام، حوزه‌های علمیه و دانشگاهیان محترم به ویژه مردم شریف کشور لبنان و خاندان مکرّم آن فقید سعید تسلیت عرض نموده؛ از خداوند متعال علوّ درجات برای روح مطهر ایشان و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسئلت دارم.

 

بیشتر بخوانید: عمر پربرکت آیت الله مومن در راه خدمت به مردم و تربیت شاگردان گذشت دیدار مدیر حوزه های علمیه با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حوزه های علمیه قم گلپایگانی لبنان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق غرور مسلمانان جهان را احیا کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های امروز نماز جمعه اردبیل خاطر نشان کرد: از اول انقلاب تاکنون، رژیم صهیونیستی در ایران مرتکب جنایت‌های بزرگ شده است؛ ترور شخصیت‌ها و دانشمندان هسته‌ای، بمب‌گذاری‌های وحشتناک، وضع و تشدید تحریم‌ها، تحریک آمریکا و اروپا علیه ایران و حمایت از منافقین که منجر به ترور ۱۷ هزار نفر در ایران شده است.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق بزرگترین حادثه قرن ماست، افزود: برای اولین بار در غرب آسیا یک قدرت بسیار مقتدر و مستقل از مسلمان‌ها سر برافراشت و از قدرت اهریمنی غرب نترسید؛ جمهوری اسلامی طلسم ها را شکست و در برابر اقدام غیرقانونی اسرائیل یعنی حمله به مرکز دیپلماسی، اقدام به تنبیه متجاوز نمود این برای آنها کاملاً باورنکردنی بود.

آیت الله عاملی ادامه داد: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها خیال کرده بودند سیاست صبر و کظم غیض در ایران دائمی است ولی در اقدام اخیر فهمیدند ایران سیاست خود را از صبر به انتقام آن هم در قلب اسرائیل تغییر داده است؛ این اقدام نشان داد که از این به بعد هرگونه حمله به ایران هزینه سنگینی برای اسرائیل خواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امپراطوری رسانه‌ای غرب از امروز جمعه کل دنیا را پر کرد که اسرائیل به ایران حمله کرده است این اعلام تلاش برای این است که به دنیا بگوید ما در برابر ایران ساکت نماندیم! این دروغ بزرگ نشان ضعف و زبونی اسرائیل است و ماجرا فقط پراندن چند کوادکوپتر در فضای اصفهان بود.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه ها گفت: در مسیر رسیدن به آسایش و ثبات اقتصادی دولت وظیفه بسیار خطیری دارد در کنار آن ملت نیز وظایفی دارد افزایش چند درصدی حقوق کارمندان و کارگران به معنای افزایش قیمت تولیدی کارخانجات نیست در این صورت آن چه دولت به کارمندان و کارگران اضافه کرده اثر خود را از دست می‌دهد و در نهایت دود گرانی به چشم همه خواهد رفت.

آیت الله عاملی به ساخت و ساز در حریم شورابیل نیز اشاره کرد و گفت: به شهروندان بشارت می‌دهم که جلوی این ساخت و سازها گرفته شد و شورابیل برای همیشه شورابیل خواهد ماند.

 

 

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق غرور مسلمانان جهان را احیا کرد
  • واکنش ها به درگذشت معاون دولت احمدی نژاد /قالیباف پیام داد
  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • پاسخ به مسائل دینی با هوش مصنوعی ممکن نیست
  • آیت الله نوری همدانی: مراکز علمی قم، نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند