Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رضایی، مسئول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: از 20 مورد مؤسسه قرآنی تحت پوشش تبلیغات اسلامی، در حال حاضر تنها 6 مؤسسه فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه مؤسسه قرآنی ترنم وحی در یاسوج با مدیریت کشواد جمالفرد، فعال‌ترین مؤسسه تبلیغات اسلامی است، افزود: همچنین مؤسسه قرآنی معراج یاسوج به مدیریت بنده نیز در رده بعدی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قاری برجسته استان کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قول مساعد داده به زودی رهن مؤسسات قرآنی غیرفعال را پرداخت کند تا راه‌اندازی شوند، ضمن اینکه مشکل تمامی مؤسسات قرآنی استان، نبود پرداخت رهن و اجاره است.

رضایی با اشاره به فعالیت 850 خانه قرآنی در استان، بیان کرد: 60 خانه قرآنی که دوره تربیت معلم قرآن را گذرانده‌اند، در آستانه ثبت هستند.

وی برگزاری دوره 70 نفر از استعدادهای قرآنی در رده‌های سنی 14 تا 18 سال (قاریان برتر نوجوان) با حضور علی‌رضا مسیح‌پور و حسین علی‌نسب و بازدید از فعالیت‌های قرآنی چرام را از برنامه‌های اجرایی صورت گرفته ذکر کرد.

مدیر مؤسسه قرآنی معراج یاسوج برگزاری دوره تربیت داور با حضور 25 آقا که دوره تربیت معلم و قرائت سطح 4 را گذرانده‌اند و مربی تخصصی و شناخته شده هستند، را از سایر این ویژه‌برنامه‌ها اعلام کرد و یادآور شد: در پایان گواهی به آنان صادر می‌شود.

رضایی تصریح کرد: کارگاه سبک زندگی اسلامی با حضور مهدی شکری در باشت با حضور 150 نفر از بانوان و آقایان و 30 نفر از بانوان در گچساران برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های قرآنی دوره تربیت داور قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت‌نام برای شرکت در بیست و چهارمین طرح دوره تخصصی حفظ تخصص قرآن که از سوی مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم و اهل‌البیت (ع) در حال برگزاری است.

این دوره به صورت یکساله و دوساله به همراه آموزش تجوید و مفاهیم قرآن به دو شکل حضوری و غیرحضوری برگزار شده و علاقه‌مندان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۸۸۲۹۶۵ تماس گرفته یا به شماره ۰۹۱۲۷۲۳۴۶۳۶ پیامک ارسال کنند.

پس انجام ثبت‌نام، مصاحبه از متقاضیان همزمان با آغاز تیرماه با حفظ اجزای اعلام شده در آئین‌نامه رسمی این دوره به صورت سراسری در شعب تخصصی استان‌ها صورت گرفته و منتخبان نوجوان دختر و پسر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مرکز تخصصی بانوان تهران، مؤسسه جامعة‌القرآن در تهرانپارس، جنب متروی شهید باقری واقع شده است.

کد خبر 6085511 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است