Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@08:18:32 GMT

گل محبوب مسی: ضربه سر در فینال چمپیونزلیگ 2009

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۰۳۱۱

گل محبوب مسی: ضربه سر در فینال چمپیونزلیگ 2009

لیونل مسی ستاره بزرگ بارسلونا بهترین گل خود از میان بیش از ششصد گلی که با پیراهن بارسلونا به ثمر رسانده را انتخاب کرده و به گلی اشاره می‌کند که حدود یک دهه پیش به ثمر رسانده است.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی که در دوران طولانی درخشش خود با پیراهن بارسلونا برای این تیم بیشتر از 600 گل به ثمر رسانده در پاسخ به سوالی درباره اینکه بهترین گل او با پیراهن این تیم برایش کدام گل بوده به گلی اشاره می‌کند که در حدود یک دهه پیش، در فینال چمپیونزلیگ 2009 در بازی مقابل منچستریونایتد با ضربه سر به این تیم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسی می‌گوید ضربه سر او در آن بازی که در استادیو الیمپیکو شهر رم زده شد و از بالای سر ادوین فن‌در سار وارد دروازه یونایتد شد به بارسا کمک کرد چرخه تحول خود زیر نظر پپ گواردیولا را کامل کند. بارسا در آن سال برای اولین بار موفق شد در سه رقابت لالیگا، کوپا دل‌ری و لیگ قهرمانان به قهرمانی برسد.

 

مسی در این باره گفت:" گل مورد علاقه من فقط جذاب نیست بلکه اهمیتی فراتر از این دارد. گلی که به عنوان بهترین گل خودم انتخاب می‌کنم گلی بود که در فینال چمپیونزلیگ به ثمر رسید و به ما کمک کرد چرخه تحول‌مان زیر نظر پپ گواردیولا را تکمیل کنیم و هر سه جام ممکن را ببریم، اتفاقی که پیش از آن موفق نشده بودیم به آن برسیم. آن گل نقطه پایان یک بازی درخشان بود".

 

 

ستاره آرژانتینی بارسلونا در ادامه صحبتهایش گفت:" من کسی نیستم که بخواهم دائم جلوی دروازه حریف بمانم. من دوست دارم از عقب به سمت دروازه بیایم، با توپ تماس داشته باشم و خلاقیت به خرج بدهم ولی در عین حال به موقع رسیدن به موقعیت‌های عالی و گل زدن را هم دوست دارم. من این را یاد گرفته‌ام که در جریان بازی چطور باید خودم را تنظیم کنم و لحظه مناسب را پیدا کنم. بعضی لحظه‌ها هست که لازم نیست وارد جریان بازی شوم و در آن مشارکت کنم. به همین خاطر منتظر می‌مانم تا لحظه مناسب برای وارد شدن به جریان بازی از راه برسد".

 

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بارسلونا پیراهن شماره 10 لیونل مسی را به لامین یامال می‌دهد؟

موضع باشگاه بارسلونا در دادن پیراهن شماره 10 به لامین یامال.

طرفداری | پیراهن شماره 10 بارسلونا، حامل میراثی پربار و افتخاری بی‌نظیر در تاریخ این باشگاه است. از زمان جدایی لیونل مسی در سال 2021، یافتن جانشینی شایسته برای این شماره، دغدغه‌ای همیشگی برای این باشگاه اسپانیایی بوده است.

به گزارش اسپورت، پیراهن شماره 10 در بارسلونا حامل معنایی عمیق و وزنی غیرقابل مقایسه با سایر شماره‌ها در تاریخ پرافتخار این باشگاه است. این پیراهن یادآور اسطوره‌هایی مانند مارادونا و مسی است و با افتخارات و عملکردهای خارق‌العاده در زمین فوتبال گره خورده است. در ابتدا، آنسو فاتی وظیفۀ به تن کردن این پیراهن را بر عهده گرفت، اما انتقال قرضی او به برایتون در تابستان گذشته، نشان‌دهندۀ سنگینی این مسئولیت و دشواری‌های آن بود.

لامین یامال: نامی جدید در میان گزینه‌ها

اخیراً بحث‌هایی در مورد احتمال جانشینی لامین یامال به عنوان صاحب پیراهن شماره 10 در میان مدیران باشگاه بارسلونا مطرح شده است. با وجود حمایت‌هایی که از این وینگر جوان صورت می‌گیرد، هیئت مدیره باشگاه با احتیاط به این موضوع نگاه می‌کند و خواهان تکرار اشتباهات گذشته، مانند فشار زودهنگام بر فاتی، نیست. یامال تنها 16 سال سن دارد و با توجه به سن و سال پایین او اینکه آیا یامال آماده است تا وزن چنین شماره معتبری را به دوش بکشد، نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است.

اهمیت اقتصادی پیراهن شماره 10

انتخاب جانشین مناسب برای این پیراهن نه تنها از نظر عملکرد ورزشی، بلکه از نظر اقتصادی نیز حائز اهمیت است. باشگاه بارسلونا که به دنبال بهره‌برداری از فرصت‌های تجاری مرتبط با پیراهن شماره 10 است، انتخاب جانشینی ایده‌آل را به عنوان امری ضروری در نظر می‌گیرد، به‌ویژه با توجه به نزدیک شدن 125 سالگی باشگاه. متأسفانه، گزینه‌های ایده‌آل در داخل باشگاه محدود هستند. بازیکنانی مانند لواندوفسکی، پدری و گاوی که از مهره‌های کلیدی تیم محسوب می‌شوند، از قبل پیراهن‌های مشخصی دارند. گزینه‌های خارجی مانند ژائو فلیکس نیز به دلیل افت محسوس و آیندۀ نامشخص او در نیوکمپ، چندان ایده‌آل به نظر نمی‌رسند.

ماه‌های آینده تعیین‌کننده خواهند بود

ماه‌های آینده در تعیین جانشین صاحب این پیراهن افسانه‌ای و ادامۀ سنت غنی پیراهن شماره 10 بارسلونا نقشی اساسی خواهند داشت. بارسلونا در آستانه اتخاذ تصمیمی مهم قرار دارد. انتخاب جانشین مسی باید با در نظر گرفتن تعادلی ظریف بین عملکرد ورزشی، پتانسیل تجاری و حفظ سلامت و پیشرفت بازیکن جوان صورت گیرد. ماه‌های آینده مشخص خواهد کرد که چه کسی وارث این پیراهن پرافتخار و ادامه‌دهنده سنت غنی آن خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار لیونل مسی داشته‌اند؟
  • آیا بارسلونا پیراهن شماره 10 لیونل مسی را به لامین یامال می‌دهد؟
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا