Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با بیان اینکه خسارات سیلاب اخیر لرستان مستندسازی و برآورد می‌شود گفت: هیچ سرفصل و اعتباری جهت پرداخت خسارت اخیر به هم استانی‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی، مسکن و خودرو وجود ندارد. ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

غلامرضا آقامیرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، در رابطه وضعیت استان لرستان پس از بارش‌های شدید روز گذشته در برخی از نقاط و آبگرفتگی مسیل‌ها و معابر اظهار داشت: در روستای «توه خشکه» شهرستان کوهدشت تعدادی دام تلف شده که مسئولان جهاد کشاورزی، دامپزشکی و فرمانداری به منطقه رفته‌اند تا کارهای مستندسازی و برآورد خسارت را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا به خبرهای واصله تاکنون سه واحد مسکونی در روستای «توه خشکه» دچار خسارت شده و بنا به گفته فرماندار کوهدشت بین 80 تا 100 راس دام تلف شده است.

وقوع سیل در کوهنانی کوهدشت؛ 40 واحد مسکونی دچار خسارت شدید شد8 میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت سیل شهر کوهدشت اختصاص یافتاجرای برخی پروژه‌های پیشگیری از سیل‌ در استان لرستان کیفیت ندارد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به در حال ساخت بودن پل اصلی طاق عباسعلی در پلدختر عنوان کرد: این پل در حال ساخت هیچ مشکلی ندارد و تردد عابر بر روی آن انجام می‌شود اما یک پل موقت که کنار آن ایجاد شده بود دچار آبگرفتگی شده و فعلا امکان تردد بر روی آن وجود ندارد که اگر حجم آب کم شود پل موقت نیز برای تردد مشکل ندارد.

وی با اشاره به اینکه  پل جدید طاق عباسعلی توسط ارتش ساخته و راهداری عملیات نصب آن را انجام می‌دهد عنوان کرد: نصب این پل انجام می‌شود و پیگیر هستیم تا امروز غروب یا فردا ارتباط خودرویی بر روی این پل برقرار شود.

آقامیرزایی در رابطه با منطقه کرگانه که روز گذشته مسئولان خواستار تخلیه تعدادی از واحدی مسکونی و تجاری آن شده بودند نیز گفت: در حال حاضر در این منطقه هیچ مشکلی نداریم و نه تنها به منطقه کرگانه به مناطق حاشیه رودخانه استان اعلام آمادگی کردیم.

وی تصریح کرد: در سطح استان مناطقی که بارش داشتیم در حال بررسی است تا اگر کوچکترین خسارت و موردی بوده بررسی و مستند سازی شود ضمنا اعتبارات استانی که تخصیص داده شده صرفا مربوط به خسارات سیل فروردین‌ماه 98 است و هیچ سر فصل و اعتباری جهت پرداخت خسارت اخیر به هم استانی‌های عزیز در بخش‌های مختلف کشاورزی، مسکن، خودرو و غیره وجود ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان خاطرنشان کرد: از تمامی هم استانی‌های عزیر استدعا داریم نسبت به بیمه کردن تمام دارایی‌های خود اقدام کنند کشاورزان نیز دام و زمین‌های کشاورزی خود را بیمه کنند.

انتهای پیام/‌ح

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی

 روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرباز،  دانش فرماندار شهرستان سرباز به همراه بلوچی، معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان از خسارات ناشی از بارندگی و سیل در راه‌های روستایی شهرستان و پروژه‌های نیمه تمام و در حال اجرا بازدید و مشکلات رخ داده در اثر آسیب دیدن زیرساخت‌های مذکور را از نزدیک بررسی کردند.

 دانش با حضور در مناطق کوهستانی روستا‌های شهرستان و مشاهده موارد مختلف رانش در اثر بارندگی و شکستگی خاک دامنه کوه ها، سیل بردگی راه‌های مواصلاتی روستا‌ها بازدید کرد.

 فرماندار شهرستان سرباز در حاشیه بازدید از آسیب‌های وارده به برخی از راه‌های روستایی بر اثر بارش‌های اخیر، تأکید کرد: راه‌های روستایی که بر اثر بارش‌های اخیر تخریب شده اند بایستی مرمت و لکه گیری شده و برخی نقاط نیز روکش آسفالت شوند.

دانش افزود: باید با تعامل و همکاری اداره کل راهداری، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستاها، ایمنی ورودی روستا‌ها مورد توجه قرار گیرد و مسائل موجود در این زمینه برطرف گردد.

 فرماندار تصریح کرد، دهیاران ضمن جمع بندی خسارات، گزارشات خود را در خصوص محور‌های مواصلاتی بصورت کتبی جهت اقدام به ستاد بحران شهرستان اعلام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • پدیده گرگرو ۱۴۰ میلیارد ریال به برق چابهار خسارت زد
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • جذب اعتبارات جهت جبران خسارات سیل اخیر