Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی بخش رستمی در سومین نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی هرمزگان در بندر شهید رجایی، اجرای دقیق ضوابط طرح اقدام ملی مسکن و توسعه راه های روستایی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: توسعه بنادر کوچک در استان هرمزگان اتفاقی اثرگذار و مهم برای رونق اقتصادی ساحل نشینان است که به همت سازمان بنادر رقم خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام هم باعث ایجاد اشتغال برای ماندگاری بیشتر جمعیت در کرانه های ساحلی می شود و هم با گردش چرخ معیشت ساحل نشینان، شکوفایی اقتصادی مبتنی بر نعمت های خدادادی دریایی را به دنبال دارد. 

رستمی ایجاد زیرساخت های بندری و دریایی برای رونق بخشی به گردشگری دریایی در جزایر خلیج فارس و سواحل مکران اقدام شایسته ای دانست که مردم کشور را به سمت دریا سوق می دهد و ابزارهای تشویقی را برای مشارکت بیشتر ساحل نشینان در توسعه دریامحور فراهم می کند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر، با فراهم شدن زیرساخت ها و توسعه فرهنگ دریایی، می توان ایمنی و امنیت را به جذابیت تجربه سفرهای دریایی مردم گره زد. 

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی بر لزوم رعایت ضوابط سلامت اداری در دستگاه های زیرمجموعه این وزارتخانه تاکید کرد و گفت: شناسایی گلوگاه های فسادخیز در دستگاه ها باید با اولویت بالا در دستور کار مدیران باشد و در این مسیر، کارشناسان و مدیران حوزه های حراست و بازرسی نقشی کلیدی دارند. 

رستمی میز خدمت را ابزاری اثرگذار برای تحقق سلامت اداری در سیستم خدمات رسانی به شهروندان و مردم  دانست و کنترل نامحسوس کارکنان  توسط اهرم های نظارتی درون و برون سیستمی را برای تحقق این مهم خواستار شد

کد خبر 4757506

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر ایلام مرز مهران گرگان بارش باران سانحه تصادف قزوین خطبه های نماز جمعه شهرکرد استانداری سمنان یاسوج زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح گردشگری بنادر استان بوشهر قایق‌های تفریحی با خدمات رسانی به ۴۷۱ هزار و ۸۶۲ نفر بیشترین سهم در طرح را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: بعد از قایق‌های تفریحی جت اسکی، موتور لنج و شناورهای فلزی مسافربری و گردشگری به ترتیب با خدمات رسانی به ۹۴ هزار و ۱۲۶، ۵۰ هزار و ۵۹۶ و ۴۲ هزار و ۷۷۶ گردشگری دریایی بیشترین سهم در اجرا طرح داشتند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در طرح گردشگری دریایی بنادر این استان ۹ موتور لنج سنتی در بنادر بوشهر، بوالخیر، عامری و رستمی و ۶ شناور فلزی در بنادر بوشهر و گناوه فعالیت داشتند.

شکیبی نسب ادامه داد: در این طرح همچنین ۳۰ فروند جت اسکی در قالب هشت باشگاه و ۱۳۷ قایق تفریحی خدمات خود را به گردشگران دریایی بنادر استان بوشهر ارائه کردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در طرح گردشگری دریایی بنادر استان پایانه بین المللی بندر بوشهر در نخستین سال فعالیت خود به بیش از ۱۵ هزار گردشگر و مسافر نوروزی خدمات ارائه کرد.

وی گفت: مهم‌ترین دستاورد طرح گردشگری دریایی بنادر استان ارائه خدمات ایمن و بدون حادثه به گردشگران دریایی بود که این مهم را نتیجه تلاش گروهی و ارزشمند فعالان طرح گردشگری بنادر استان دانست.

شکیبی نسب اظهار کرد: در شماری از مراکز غیرمجاز حوادثی برای گردشگران رخ داد که انتظار است گردشگران و هم استانی‌ها در هنگام دریافت خدمات گردشگری دریایی به استفاده از مراکز ایمن و مجاز اهتمام لازم را داشته باشند.

گفتنی است طرح گردشگری دریایی بنادر استان بوشهر ویژه نوروز امسال از ۲۵ اسفند تا ۲۴ فروردین ماه به مدت یک ماه به اجرا درآمد.

کد خبر 6079721

دیگر خبرها

  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود
  • تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر
  • جهش تولید و رونق حمل‌ ونقل دریایی ارتباط مستقیم دارند
  • ارائه خدمت ۱۳۷ قایق به بیش از ۱۵ هزار گردشگر نوروزی بوشهر
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند
  • اقتصاد دریامحور با مشارکت مردم در دستور کار قرار گرفته است
  • آخرین وضعیت بارش ها در هرمزگان | بنادر مسافری تعطیل و ترددهای دریایی این استان متوقف شد
  • توسعه فعالیت های تولیدی و صنعتی در پسکرانه بنادر عامل جهش تولید است
  • اقتصاد دریامحور مردمی نیست