Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، از بروز آتش سوزی در یک کارگاه یونولیت و پلاستیک در محدوده ی محمدشهر کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، مهرداد بابایی اظهار کرد: این حادثه ساعت 22:55 شامگاه یکشنبه به اورژانس البرز اعلام شد و با توجه به وسعت حریق و احتمال مصدومیت جمعی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هفت نفر از حاضرین در محل و عوامل امدادی آتش نشانی مشکل تنفسی داشتند که 6 تن از آن ها توسط سه دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و یک نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شد.

بابایی همچنین با اشاره به حضور کارشناس ستاد هدایت عملیات بحران البرز تا پایان عملیات در محل حادثه، بیان داشت: علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

 

بیشتر بخوانید: فعالیت 337 مرکز درمان، کاهش آسیب و ترک اعتیاد در استان البرز روش جدید درمان میگرن ابداع شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی استان البرز پلاستیک درمان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان بیش از ۸۰ درصد بیماران به صورت سرپایی

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما­  گفت: ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از ۲۵ اسفند تاکنون به صورت سرپایی درمان شده اند و ۸۵۰ بیمار بدحال احیای قلبی شدند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ۴۷۰ هزار نفر در کشور بستری شدند و ۱۱۶ هزار عمل جراحی در کشور انجام شده است، گفت: از این تعداد ۳۵ هزار جراحی اورژانسی بود.

بهرام عین اللهی همچنین گفت: با وجود کاهش شش درصدی ماموریت اورژانس در ایام نوروز ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور بصورت ۲۴ ساعته در حال خدمت هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر بهداشت با اشاره به انجام ۱۸۲ هزار ماموریت اورژانس در سطح کشور از ۲۵ اسفند تاکنون، گفت: ۶۰۷ هزار تماس با اورژانس کشور گرفته شده و نیرو‌های اورژانس ۵۸ هزار بیمار را در محل درمان کرده اند و ۷۷ هزار نفر با آمبولانس به اورژانس منتقل شدند.

بهرام عین اللهی با بیان اینکه ۳هزار و ۳۴۵ پایگاه اورژانس، ۵هزار و ۷۰۰ آمبولانس و ۶۴ اتوبوس آمبولانس در حال خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: دوهواپیمای اورژانس، ۵۲ بالگرد اورژانس، ۲۷۰ موتور اورژانس و ۵ شناور دریایی نیز در حال حاضر مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

وزیر بهداشت همچنین درباره بازرسی و کنترل اماکن و مواد غذایی گفت: در ۵هزار و ۵۰۰ بازرسی و کنترل اماکن و مواد غذایی، هفت تن مواد غذایی فاسد معدوم شده و در۸۷۰ هزار بازرسی بهداشتی، ۲هزار و ۷۰۰ مرکز به علت رعایت نکردن بهداشت مهر و موم شده است.

دیگر خبرها

  • مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی
  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت
  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت/ سقف ۲ خانه سوخت
  • رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت شکسته شد!
  • هفت سرنشین موتورسیکلت در تصادف با سواری در آرادان دچار حادثه شدند
  • درمان بیش از ۸۰ درصد بیماران به صورت سرپایی
  • کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نوروز + فیلم
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نروز