Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها ارسال پیامک به یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در زندگی روزمره‌، همه ما تبدیل‌ شده و به‌ اصطلاح و تعابیر بسیاری از شهروندان، ارسال پیام کوتاه، کارچاق‌کن است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام قاصدک اس ام اس، همان‌طور که همه ما می‌دانیم، ساده‌ترین شیوه ارتباطی ارسال پیامک است؛ اما اگر بخواهیم به تعداد زیاد و یا تعداد خاصی از شهروندان به‌عنوان‌مثال: شهروندان خیابان ولی‌عصر، پیامک ارسال کنیم، باز کار ساده‌ای است؟

جواب سوال، بله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنل اس ام اس قاصدک یک نرم‌افزار است که با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابلیت ارسال پیامک به تمام کاربران را فراهم می‌کند.

پنل سامانه پیام کوتاه قاصدک، یکی از چندین سامانه‌های پیشرو و فعال در کشور است که تمام نیازهای تبلیغاتی شمارا برطرف می‌سازد.

در ادامه این متن قرار است؛ دربارۀ پنل اس ام اس قاصدک با شما صحبت کنیم.

پنل اس‌ام‌اس چیست؟

برای آشنایی بیشتر با مفهوم پنل، برای شما یک مثال ساده می‌زنیم، حتما برای روال برخی کارهای روزمره به سراغ ساخت ایمیل برای خود شده‌اید و با پنل ایمیل خود آشنایی دارید، این پنل به شما اجازه می‌دهد ایمیل‌های خود را ارسال و دریافت و حتی مدیریت کنید.

پنل SMS هم درست به همین شیوه است، نرم‌افزاری که به شما اجازه ارسال دریافت و مدیریت پیامک‎‌هایتان را به شما می‌دهد. همچنین می‌توانید، بدون نیاز به سخت‌افزار یا برنامه جانبی، مشتریان خود را دسته‌بندی کنید و یک تبلیغات هدفمند و برنامه‌ریزی‌شده، داشته باشید.

به علت فراگیر شدن موبایل، تبلیغات پیامکی جزو مهم‌ترین استراتژی‌های بازاریابی به شمار می‌آید و در حال حاضر، بازاریابی پیامکی جزو بهترین، روش‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود.

پنل اس ام اس قاصدک این امکان را به شما می‌دهد تا در مقیاس‌های مختلف (مثلا محله، شهر و ...)، جنسیت، سن و سال و ... برحسب نیازهای کسب‌وکار خود، یک تبلیغ هوشمندانه، هدفمند و برنامه‌ریزی‌شده داشته باشید. این سامانه با کمترین هزینه و با بیشترین سرعت در حال ارائه خدمات است و قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌ای را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد.

امکان ارسال، دریافت، گزارش‌گیری پیامک، از ابتدایی‌ترین امکانات پنل پیام کوتاه قاصدک است که درباره هر یک از آن‌ها به‌ اختصار صحبت می‌کنیم.

شما با پنل پیامک قاصدک، می‌توانید در لحظه به شماره تمام مشتریان خود پیامک ارسال کنید. با پنل پیام کوتاه قاصدک، این امکان برای شما فراهم است که به شماره‌های از پیش موجود در پنل اس ام اس قاصدک، برحسب شهر، محله، منطقه، کد پستی، جنسیت، سن و حتی شغل شهروندان، پیامک تبلیغاتی خود را اطلاع‌رسانی کنید.

امکان دریافت پیامک

جالب است که بدانید، همان‌گونه که از طریق پنل پیام کوتاه قاصدک، قادر به ارسال پیامک هستید، می‌توانید متقابلاً پیامک دریافت کنید، چگونه؟ پنل SMS قاصدک، قادر به ایجاد یک ارتباط دو سویه با شما و مشتری‌هایتان است، شما از این طریق می‌توانید، با استفاده از سیستم نظرسنجی، از نظرات و انتقادات مشتریان خود با خبر شوید و همچنین برای‌شان مسابقه پیامکی ترتیب دهید و یا از پیشنهادهایشان برای پیشبرد اهداف‌ کاری خود، بهره‌مند شوید.

قابلیت گزارش‌گیری

تحویل پیام به مشتری، یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کاربران است، به همین خاطر پنل اس ام اس قاصدک، این امکان را برای شما فراهم کرده تا با قابلیتی به نام گزارش‌گیری و دریافت گزارش تحویل پیامک، از رسیدن پیامک خود به مخاطب مورد نظرتان، مطمئن شوید. در صورتی‌ که پیامک مورد نظر شما به گوشی مخاطبتان نرسیده باشد، در این حالت هزینه ارسال پیامک به حسابتان برگشت می‌خورد و شما از ارسال پیامک به گوشی‌های غیرقابل‌ دسترس و خاموش متضرر نخواهید شد؛ و حتی می‌توانید گزارش هزینۀ برگشت داده‌ شده توسط سامانه را هم داشته باشید.

دسترسی به پنل پیام کوتاه قاصدک

برای داشتن پنل اس ام اس در سامانه پیام کوتاه قاصدک، یا از طریق سایت به آدرس اینترنتی www.ghasedaksms.com ثبت‌نام کرده و یا با تماس به پشتیبانی سامانه نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کنید.

پس از ورود به پنل قاصدک اس‌ام‌اس، امکانات مختلف سامانه مانند ارسال به یک یا چند شماره خاص، ارسال انبوه، ارسال بر اساس سن، جنسیت و منطقه‌، ارسال به مخاطبان برحسب شهر و استان، ارسال بر اساس کد پستی، ارسال به صنف یا اصناف خاص و ارسال پیام کوتاه از دکل (BTS) ایرانسل، مواجه می‌شوید که برحسب نیاز می‌توانید از تمام خدمات قابل‌ارائه بهره جویید.

هم‌چنین، می‌توانید با نگاه به جدول تعرفه‌ها، از قیمت‌های پایین سامانه پیام کوتاه قاصدک، مطمئن شوید و یا در قسمت محاسبه اتوماتیک ارسال انبوه، تعداد پیامک های مورد نیاز خود را ثبت و از میزان هزینه آن مطلع شوید.

با تمام این تفاصیل اگر هنوز نسبت تبلیغات پیامکی دچار تردید هستید، با پشتیبانی آنلاین و یا تلفنی قاصدک ارتباط بگیرید، کارشناسان فنی سامانه پیام کوتاه قاصدک، می‌توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برایتان، روش و شیوه‌های تبلیغاتی تعیین نمایند و شمارا در کسب درآمد بیشتر، یاری کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پنل اس ام اس ارسال پیامک انبوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ، نسبت‌به شیوه‌ی جدید کلاهبرداری اینترنتی هشدار داده است. او در تشریح این شیوه‌ی کلاهبرداری گفت:

یکی از شگردهای مجرمین سایبری به جهت کلاهبرداری، دسترسی غیرمجاز به شبکه‌های اجتماعی دوستان و نزدیکان شما و سپس ارسال پیام به جهت واریز وجه و یا ارز دیجیتال برای شما است.

- داود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ

به گزارش زومیت، او برای مقابله با این شگرد دو راهکار را توصیه کرده است. برای این‌که مردم پس از مواجهه با این پیام‌ها فریب نخورند، رییس پلیس فتا تهران تأکید کرده است که افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.

علاوه‌بر این، معظمی گودرزی برای پیشگیری از هک شدن حساب کاربری افراد در شبکه‌های اجتماعی نیز این راهکار را توصیه کرده است:

«مهم‌ترین راهکار مقابله با دسترسی غیرمجاز به شبکه‌های اجتماعی، فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای است که در واقع می‌تواند به عنوان یک سپر امنیتی مضاعف برای شما عمل کند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آموزش: کاربردی‌ترین ترفندهای واتس‌اپ
  • مشکل آب روستای شعیب نبی شوشتر از زبان اهالی
  • ارسال پیام و درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال، شگرد جدید کلاهبرداران اینترنتی
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • نتانیاهو: هدفم از لغو سفر هیئتی به واشنگتن ارسال پیام به حماس بود
  • هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است
  • هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!