Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابش از موسسه خیریه نگهداری معلولان ذهنی حضرت ابوالفضل (ع) و پروژه‌های عمرانی در دست اقدام در این موسسه بازدید و دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمدرضا تابش» ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارگاه‌های حمایتی و تولیدی، درمانگاه و مرکز نگهداری معلولانِ ذهنی توان‌بخشی موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) از پروژه‌های عمرانی در دست اقدام در این موسسه نیز از نزدیک بازدید و دیدن به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص پیگیری بخشی از مشکلات موسسه خیریه معلولان ذهنی شهرستان اردکان و پروژه‌های این مرکز توان‌بخشی از طریق خَیرین و مدیران کشوری قول مساعد داد.

نماینده مردم شهرستان اردکان همچنین با تشکر و تقدیر از بانیان، مدیران و دست‌اندرکاران ایثارگرِ این مرکز جامع بر لزوم حمایت بیش از پیش خیرین نیک‌اندیش از این مجموعه و ایجاد درآمد پایدار برای رسیدگی بهتر به مراجعین تأکید کرد.

گفتنی است که در مرکز توان‌بخشی حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان اردکان که در سال 1372 توسط خیری به نام فرج عبداللهی به مساحت کلی 10 هزار مترمربع و زیربنای 2400 مترمربع احداث‌شده است؛ خدمات توان‌بخشی فعال شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، روانشناسی و گفتاردرمانی به معلولین ارائه می‌شود.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی نماز جمعه ماه صفر رحلت پیامبر اسلام خراسان جنوبی پیاده روی اربعین قرائت زیارت ازبعید کانون های مساجد خطبه نماز جمعه شبستان یزد خیریه موسسه خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با حضور در منازل شهیدان احمد حبیبی فر و علی قاسمی با خانواده این شهیدان معظم دیدار و گفتگو کردند و از صبر و ایستادگی والدین این شهیدان والا مقام تجلیل کردند.

 حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تجلیل از صبر و بردباری والدین شهیدان، بر اهمیت ادامه راه شهدا، تاکید کرد.

 میرحسینی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که همه هستی و حیات خود را در راه اسلام، ولایت و عزت کشور عزیزمان فدا کردند لذا امروز وظیفه داریم راه و آرمانهای آنان را با قدرت ادامه دهیم.

 سرباز وظیفه علی قاسمی در پی حمله تروریستی اشرار به واحد گشت کورین شهرستان زاهدان در ۱۴۰۳/۱/۱۸، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 احمد حبیبی فر در حمله تروریستی ۱۶فروردین ماه ۱۴۰۳در راسک به شهادت رسید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است