Web Analytics Made Easy - Statcounter

در  پی درج خبری در شماره ۳۵۵۸ مورخ ۴ آبانماه روزنامه شرق، با عنوان « دیدار معاون روحانی با نخست وزیر ژاپن» که در صفحه ۱۵ روزنامه شرق منتشر شده است، به نقل از یکی از کارشناسان حوزه رسانه ای ژاپن، روند حضور معاون حقوقی رئیس جمهور کشورمان در دیدار با نخست وزیر ژاپن به گونه ای بیان شده است که گویی در ابتدا قرار بوده جناب آقای دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در این مراسم شرکت و با نخست وزیر ژاپن دیدار کند، اما به واسطه تصمیم ژاپن به اعزام احتمالی نیرو به خلیج فارس این سفر لغو و معاون حقوقی رئیس جمهور به جای ایشان در مراسم و دیدار با نخست وزیر شرکت نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اطلاعات و مستندات موجود در معاونت حقوقی ریاست جمهوری، از آغاز دعوت رئیس جمهور محترم به ژاپن ، در بهار امسال، معاون حقوقی ایشان به عنوان نماینده رئیس جمهور تعیین و مکاتبات مربوط انجام شده است. بنابراین ، خبر انعکاس یافته روزنامه شرق ، با توجه به تاریخ تعیین و معرفی نماینده رئیس جمهور وملاحظه زمان طرح تصمیم احتمالی ژاپن به اعزام نیرو به خلیج فارس، و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته، نادرست می باشد. لذا طبق قانون مطبوعات درج  این مطلب جهت تصحیح خبر مطروحه در روزنامه شرق مطابق قانون مورد درخواست است

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FzC برچسب ها: روزنامه ، شرق ، رئیس جمهور

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: روزنامه شرق رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر قانونی معاون زنان رئیس‌جمهور در توییتر؛ وزیر ورزش درمورد دختران جیمی‌جامپ باید پاسخگو باشد! (+عکس)

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با انتشار توییتی به ماجرای ورود دختر جیمی‌جامپ در بازی استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی،‌ بازی روز گذشته تیم فوتبال استقلال تهران در اراک با آلومینیوم از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر با حاشیه عجیبی همراه شد.

دختر هوادار استقلال از جایگاه تماشاگران خارج و قصد ورود به زمین مسابقه را داشت که با دخالت ماموران امنیتی جلوی این هوادار گرفته شد اما مشخص بود که این اتفاق ممکن است در ادامه تبعاتی را به دنبال داشته باشد.

انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به این ماجرا در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) و نوشت:

«در نامه‌ای به وزیر ورزش متذکر شدم که مسئولان ورزش باید پاسخگوی عدم رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها در ارتباط با ورود زنان به ورزشگاه باشند همچنان که ضرورت دارد به سرعت در مورد عاملان نقض مقرراتی که هنجارهای جامعه را خدشه‌دار می‌سازد، اعمال قانون شود.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق
  • حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین‌المللی
  • جو بایدن در دیدار با نخست وزیر عراق: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است
  • انتصاب‌های جدید در فدراسیون چوگان
  • یک انتصاب جدید در معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • ورود نخست وزیر عراق به واشنگتن در میانه حملات ایران به رژیم صهیونیستی
  • نشست فوری و اضطراری کاخ سفید درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: کشور ما کارنامه خوبی در رعایت حقوق ملت دارد
  • تذکر قانونی معاون زنان رئیس‌جمهور در توییتر؛ وزیر ورزش درمورد دختران جیمی‌جامپ باید پاسخگو باشد! (+عکس)