Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم اسماعیل پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: دندان‌های ۲۰ هزار دانش آموز پایه اول تا هفتم و کودکان ۳ تا ۶ ساله شهرستان فسا به صورت رایگان در سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸ فلوراید تراپی می‌شود.

او افزود: برنامه فلوراید تراپی هر سال در ۲ مرحله و در دو بازه زمانی ۶ ماهه در مهر و آبان و فروردین و اردیبهشت انجام می‌شود و همزمان با این طرح، معاینات غربالگری دهان و دندان با اولویت دانش آموزان پایه ششم و هفتم در مدارس انجام می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل پور با اشاره به اجرای برنامه فلوراید تراپی دندان‌های دانش آموزان مدارس و مهد‌های کودک شهرستان فسا در سال‌های گذشته اضافه کرد: فلوراید تراپی، یکی از روش‌های مناسب برای پیشگیری و کاهش پوسیدگی دندان کودکان است و ساختمان دندان را نسبت به روند پوسیدگی مقاوم می‌کند.

به گفته او، انجام فلوراید تراپی هر شش ماه یکبار می‌تواند ۳۰ تا ۶۰ درصد از پوسیدگی دندان جلوگیری کند که موجب صرفه جویی ۳۰ تا ۶۰ درصدی در هزینه‌های سلامت دهان و دندان می‌شود.

این برنامه با همکاری دندانپزشکان، بهورزان، مراقبین سلامت حوزه معاونت بهداشت و دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه و آموزش و پرورش در مدارس و مهد‌های کودک شهری و روستایی شهرستان فسا در حال اجرا است.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/م

اجرای برنامه فلوراید تراپی دندان‌های دانش آموزان مدارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درمان اخبار سلامت دندانپزشکی اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این طرح دانش آموزان یک روز نقش تمام عوامل اجرایی مدرسه را برعهده گرفتند و به عنوان معلم سر کلاس‌های درس حاضر شدند.

تقویت حس مسئولیت پذیری، تقویت روحیه همکاری و کارگروهی و افزایش اعتماد به نفس بین دانش آموزان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • برگزاری جشنواره بهداشت دهان و دندان در برخوار
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • اجرای ویژه برنامه استانی "سپاس سردار" در مدارس استان یزد
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • ۲۱ توصیه‌ مهم درباره بهداشت دندان
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد