Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:55:52 GMT

رئیس مجلس شورای اسلامی وارد دامغان شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۲۴۹۲

رئیس مجلس شورای اسلامی وارد دامغان شد

لاریجانی بدو ورود به شهر دامغان به منظور ادای احترام به مقام شهیدان، در گلزار شهدای این شهر حاضر شد و با اهدای گل، یاد و خاطره آنان را گرامی‌داشت. 
براساس برنامه، قرار است پس از ادای احترام به مقام شهیدان، مرکز تحقیقات داروهای گیاهی دانشگاه آزاد واحد دامغان و گام دوم مجتمع فولاد کویر دامغان توسط لاریجانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیات همراه به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در مجتمع فولاد کویر دامغان تاکنون پنج هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و برای بیش از ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است. 
لاریجانی در ادامه برنامه های خود در دامغان، عصر امروز، به عنوان سخنران، در چهارمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت شرکت می‌کند.
همایش مجاهدان در غربت همه ساله با محوریت تجلیل از مجاهدت و تقدیر از مقام رزمندگان و خانواده‌های شهدا وایثارگران مقاومت، در شب شهادت امام رضا (ع) در دامغان برگزار می‌شود. 

شهرستان دامغان، در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فولاد وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح طرح مجاهدان در غربت علی لاریجانی دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدجلیل میرمحمدی نماینده منتخب مردم شهرستان‌های تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی به دنبال حادثه تروریستی اخیر راسک که تعدادی از پاسداران همیشه پیروز تیپ الغدیر به دست گروه تروریستی جیش الظلم شهید و یا مجروح شدند با خانواده‌ها و مجروحین این حادثه تروریستی دیدار و از آنها دلجویی کرد.


میرمحمدی گفت: این دیدار به تاکید رئیس مجلس شورای اسلامی هم در منازل این عزیزان و هم دربیمارستان بود که ماموریت پیدا کردم تا سلام ایشان را به این عزیزان ابلاغ کنم.


نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقطه مشترک این عزیزان روحیه بالای آنها بود گفت: خانواده‌های معظم شهدای راسک و مجروحین محکم و استوار اعلام کردند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.


میرمحمدی افزود: آرزوی مشترک این عزیزان دیدار با مقام معظم رهبری بود که قرار شد سلامشان را به مقام معظم رهبری ابلاغ کنیم و از طریق مجلس پیگیری کنیم تا این اتفاق بیافتد.
وی خاطرنشان کرد: نقطه دوم این بود که بخش اعظم خدمات درمان این عزیزان در استان انجام گرفته است که درخواست داشتند ادامه خدمات درمانی شان را در تهران دریافت کنند که ازطریق وزیر بهداشت ودرمان پیگیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • اردوغان: عراق یک مرکز تجاری مهم برای ترکیه است
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد